×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افزایش چندین برابری مرسولات صادره و وارده به استان خوزستان

مدیرکل پست خوزستان گفت: در شش ماهه نخست امسال تعداد بسته‌ها و امانات پستی صادره سه برابر و مرسولات وارده‌شده به استان چهار برابر افزایش داشته است.

مهران حموله در نشست خبری  به مناسبت آغاز هفته پست و روز جهانی پست به صورت ویدئوکنفرانس در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حفظ کرامت و احترام کارکنان و مشتریان از اولویت‌های پست خوزستان است و به این موضوع، توجه جدی داریم.

وی با تشکر از تلاش کارکنان پست استان خوزستان در ارائه عملکرد مطلوب و تحقق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده افزود: موفقیت‌های اداره‌کل پست خوزستان نتیجه برنامه‌ریزی، جدیت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه پست استان است.

مدیرکل پست خوزستان با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره‌کل تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال تعداد بسته‌ها و امانات پستی صادره سه برابر و مرسولات وارده‌شده به استان چهار برابر افزایش داشته است.

حموله بیان کرد: با وجود افزایش ترافیک و حجم کاری، به همت کارکنان پست خوزستان ارائه خدمات بدون وقفه و همچون گذشته انجام شده است که این امر به رشد درآمد در شش ماهه اول سال منجر شده است.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت در ارائه خدمات تصریح کرد: در کنار شاخص‌های تعریف‌شده کیفی، مهم‌ترین موضوع کیفیت در نگاه مشتری است که از قبول تا توزیعف سرعت و دقت و توزیع به موقع را شامل می‌شود و ما باید در این زمینه تلاش کنیم.

حموله گفت: تغییر و اصلاح خطوط و افزایش ناوگان، از جمله تلاش‌های موفق در زمینه کاهش مدت سیر مرسولات در استان خوزستان است که منجر به کاهش زمان سیر مرسولات در خوزستان شده است.

وی افزود: برخورد مناسب هنگام قبول مرسولات و حفظ کرامت مشتریان در کنار آراستگی و انضباط کاری موزعین، می‌تواند این زنجیره را کامل کند.

مدیرکل پست خوزستان گفت: استفاده از ظرفیت ریلی برای مبادلات پستی از دیگر اقدامات در پست خوزستان به عنوان اولین استان کشور است و منجر به افزایش امنیت، سرعت و کاهش هزینه شده است. با اختصاص واگن چارتری به اداره‌کل پست و افزایش تعداد آن‌ها در آینده، قطعا می‌توانیم به این مهم کیفیت ببخشیم.

وی افزود: تسریع در اجرا و تکمیل پروژه GNAF، پیاده‌سازی طرح تحول، افزایش مرسولات پستی به کمک مکانیزه کردن فرایندها، ارتقای سیستم شبکه مجازی و الکترونیک پست و بهبود معیشت کارکنان از جمله برنامه‌های اصلی شرکت پست در سال جاری در خوزستان است.

حموله ادامه داد: پیاده‌سازی اتوماسیون تحت وب، برگزاری ویدئوکنفرانس جلسات و برنامه موبایلی بهنگام‌سازی کدپستی، از مظاهر مناسب ارتقا و بهره‌برداری از فناوری در شبکه پستی استان است. در این زمینه طرح تحول پست باید شتاب بیشتری بگیرد زیرا می‌تواند در ترافیک و جذب درآمد نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل پست خوزستان خاطرنشان کرد: پرداخت طرح تحول و حق مسئولیت به کارکنان، یکی از اقدامات انجام‌شده در راستای بهبود معیشت کارکنان است. افزایش ۵۰ درصدی حقوق پایه در پست اجرا شده است و با پیاده‌سازی طرح پرداخت در قبال عملکرد پرداخت‌ها به صورت عادلانه‌تری انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.