×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سهمیه برنج وارداتی برای خوزستان هنوز مشخص نشده است

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۳۰ هزار تن برنج هندی وارداتی برای تعدیل بازار کشور تخصیص داده شده است اما هنوز برش سهمیه ای برنج وارادتی برای استان مشخص نشده است.

عبدالرحمان ناصریان بیان کرد: منتظر دستور وزارتخانه برای تخصیص و توزیع برنج هندی در بازار هستیم و به محض ابلاغ در بازار توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مرغ و تخم و مرغ  گفت: صادرات مرغ و تخم مرغ در کل کشورممنوع شده است البته از خوزستان صادراتی انجام نمی شود و برای تعدیل قیمت مرغ در بازار استان در چند ماه اخیر توزیع مرغ منجمد به صورت منظم در حال انجام است.

ناصریان با اشاره به اینکه تا زمان نیاز توزیع مرغ منجمد در بازار استان ادامه خواهد داشت افزود: در هفته گذشته قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار استان به ۲۷۰ هزار ریال رسید که این رقم در هفته جاری به هر کیلوگرم ۲۳۰ هزار ریال کاهش یافته است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: برای تعدیل قیمت مرغ در بازار استان توزیع مرغ منجمد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به صادرات گوجه و رب گوجه از استان افزود: صادرات رب گوجه فرنگی از خوزستان به کشور عراق تا پایان آبان ماه ادامه دارد و صادرات گوجه فرنگی تا زمان اعلام این کشور همچنان انجام خواهد گرفت.

با آزاد شدن صادرات گوجه فرنگی از خوزستان به عراق قیمت این کالا در بازار استان تاپنج برابر افزایش یافته است.

وی گفت: کلیپی در فضای مجازی مبنی بر معدوم کردن گوجه های صادراتی توسط صادرگنندگان منتشر شد که این موضوع مربوط به مرز کردستان است و در خوزستان نبوده است.

ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.