×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بازدید سرزده مدیر کل دامپزشکی خوزستان از شهرستان های استان

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان به منظور بررسی آخرین وضعیت فعالیت دامپزشکی در در شهرستان های شوشتر و گتوند به طور سرزده از ادارات دامپزشکی شهرستان های مذکور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان در این بازدید دکتر مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشکر از زحماتی که کارکنان دامپزشکی در خصوص خدمات رسانی به دامداران دارند گفت: نقش دامپزشکی در بهداشت عمومی از نظارت بر فرآورده های خام دامی تا مبارزه با بیماری های قابل انتقال از دام به انسان بسیار مهم می باشد و البته جایگاه دامپزشکی در این شهرستان ها حائز اهمیت است.

دکتر مصطفی کنارکوهی اذعان داشت: دامپزشکی استان با قصد و نیت خدمت گزاری و خدمت رسانی به قشر زحمتکشی چون دامداران انجام وظیفه می کند لذا همکاران در شهرستان ها همچون گذشته با توان مضاعف به خدمت رسانی اقدام نمایند.

دکتر کنارکوهی در نشستی صمیمانه، نکات و موارد لازم را به همکاران خود در شهرستان های شوشتر و گتوند جهت هر چه بهتر انجام شدن فعالیتها و وظایف سازمانی یادآور شد.

در این بازدید و دیدار صمیمانه کنارکوهی با تأکید نقش دامپزشکی در بالا بردن امنیت بهداشتی و سلامت غذا ، به نقش چشمگیر دامپزشکی در کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک اشاره کرد و عملکرد و نحوه ارائه خدمات به دامداران شهرستان را مورد بررسی قرار داد .

شایان ذکر است شهرستان شوشتر دارای ۱۷۵ هزار رأس دام سبک و شهرستان گتوند دارای ۱۰۳ هزار رأس دام سبک و ۶ هزار رأس دام سنگین می باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.