×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توجه به آموزش بستری برای ارتقای شاخص های فرهنگی است

فرماندار شهرستان کارون اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش، فضای مدارس و تعلیم و تربیت سبب ارتقای شاخص های فرهنگی در منطقه می شود. طی سال گذشته موفق شدیم بیشترین اعتبارات عمرانی را در حوزه آموزش و پرورش شهرستان کارون جذب کنیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، معصومه خنفری صبح امروز دوشنبه ۱۹ آذرماه ۹۷ در شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون با تشکر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آموزش و پرورش کارون موفق شد طی دو سال اخیر در ارزیابی های پروژه مهر رتبه برتر استانی را به دست آورد.

وی کسب این رتبه را ناشی از  توجه آموزش و پرورش به این منطقه محروم دانست و گفت: آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شده است.

خنفری گفت: تعمیر، تجهیز و بازسازی مدارس شهرستان کارون برای شروع سال تحصیلی و ورود دانش آموزان به مدرسه با اتکا به یک همت جمعی انجام شد و مدیران مدارس و دانش آموزان نیز در این امر مشارکت داشتند که کار بسیار ارزشمندی است.

فرماندار شهرستان کارون گفت: بخشی از مدارس شهرستان کارون برای آماده سازی در اختیار مدیران کل قرار گرفت تا همه مدیران در بهبود فضای فیزیکی مدارس کارون و ارتقای فرهنگ آموزش و پرورش سهم داشته باشند.

وی تصریح کرد: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز توجه ویژه ای به مدارس کم برخوردار شهرستان کارون دارند و بخشی از اعتبار مورد نیاز برای آماده سازی این مدارس را بر عهده گرفتند و در  تعمیر، تجهیز و آماده سازی مدرسه روستای ام البنین نقش مهمی ایفا کردند.

خنفری با بیان اینکه شرکت هایی مثل  ملی حفاری، توسعه نیشکر و … به امر مدرسه سازی در شهرستان کارون پرداختند، گفت: در سال گذشته موفق شدیم بیشترین اعتبارات عمرانی را در حوزه آموزش و پرورش برای شهرستان کارون جذب کنیم و در تلاش هستیم که زمینه استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه ها و ارگان ها برای کمک به آموزش و پرورش شهرستان کارون استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان کارون تصریح کرد: البته کمک هایی که از سوی مدیران خوزستانی  به آموزش و پرورش شهرستان کاورن صورت می گیرد، اختصاص به پروژه مهر ندارد و در طول سال بار ها از کمک های آنها استفاده می کنیم.

خنفری گفت: به شورای شهر نیز ابلاغ شده است که تمام امکانات مورد نیاز مدارس در اختیار آنها قرار داده شود و بخشداری ها نیز همکاری های خیلی خوبی در این زمینه دارند.

وی اضافه کرد:  برای کمک به آموزش و پرورش در شهرستان کارون هیچ سقفی تعیین نشده است و فرمانداری به صورت مشخص تمام مسئولیت تخصیص اعتبار به آموزش و پرورش را بر عهده می گیرد.

فرماندار شهرستان کارون تصریح کرد: توجه به آموزش و پرورش، فضای مدارس و تعلیم و تربیت سبب ارتقای شاخص های فرهنگی در منطقه می شود و آموزش و پرورش به نوعی زیر ساختهای  اصلی فرهنگی و اجتماعی را می سازد از این رو باید با تمامی توان آموزش را ترویج دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.