×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیام آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری به مناسبت افتتاح هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری به مناسبت افتتاح هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان، خطاب به اخلاق محمدیان، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خوزستان پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
توسعه شهرک‌های صنعتی می‌تواند مؤثرترین وسیله برای نیل به اهداف مطرح شده در چارچوب اقتصاد مقاومتی باشد، اهدافی مانند تأمین نیازهای داخلی، ایجاد اشتغال، قدرت اقتصادی و رفاه اجتماعی، کارایی و بهره‌برداری بهینه از منابع اقتصادی و رشد مطلوب و همه جانبه اقتصاد مقاومتی و نظایر آن.
حمایت از کالای ایرانی باید ترویج داده شود به دلیل اینکه اگر از تولیدات داخلی حمایت نکنیم و به اقتصاد مقاومتی روی نیاوریم، از مراحل سخت و صعب‌العبور نمی‌توانیم عبور کنیم.
عبور متوقف است بر اینکه مرزهای ایرانی و بازوهای ایرانی به جنب و جوش بیفتند و همگی به ویژه صنعتگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان ما در این راستا فعال باشند.
همچنین از همه مغزهای متفکر، صنعتگران  قدرتمند، رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل وکارکنان شرکت شهرکها به جهت حمایتی که از واحدهای صنعتی ونقش آنها در برگزاری   نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی استان دارند،
تشکر و قدردانی می‌کنم که در اجرای فرامین رهبری فعالیت داشتند.
سید محمدعلی موسوی جزایری
۹ آذر ماه ۹۷

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.