×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برنامه های توسعه بنادر تجاری آبادان در دستور کار قرار دارد

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید امروز خود از بنادر شهرستان آبادان از در دستور کار قرار گرفتن برنامه های توسعه این بنادر خبرداد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:در بندر آبادان اقدامات خوبی برای بهسازی زیر ساختها و روبناها اجرا شده و برخی درحال انجام است.
راستاد در ادامه افزود: اقداماتی از جمله بهسازی اسکله ها و پسکرانه های تعدادی از اسکله های بندر آبادان ، یک باب انبار و انشاء الله یک انبار دیگری هم به این مجموعه اضافه خواهد شد .
وی با تاکید بر استفاده هرچه بهتر و بیشتر از ظرفیت بندر آبادان گفت : لازم است فرآیند ترخیص کالاهای موجود در این بندر سرعت بیشتری بگیرد که این امر مساعدت تمام دستگاه های مربوطه را مستلزم است .
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه ، از بندر چویبده بازدید کرد وگفت : این بندر از محیط و ظرفیت خوبی برخوردار است و شرایطی کاملا مناسب دارد.
او افزود: تسهیلاتی همچون تسهیلات گمرکی باید به گونه ایی برقرار شود تا بتوان به شکل بهتری از ظرفیت این بندر استفاده کرد.
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت : ظرفیت های خیلی خوبی برای صادرات غیرنفتی در بنادر چوئبده و اروندکنار وجود دارد و از روند رو به رشدی برخوردار است.
وی معتقد است: مسئولین شهرستان آبادان مساعدت ویژه و پیگیری های مجدانه ای برای حل مشکلات این بنادر دارند و البته سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی در کنار آنها ، لازم است ، با رایزنی که با سایر دستگاه ها به عمل می آورند، مشکلات را به حداقل برسانیم.
محمد راستاد با بیان اینکه بنادر مراکز ایجاد اشتغال، درآمد و ارزش افزوده هستند گفت: اگر بتوان بنادر را به گونه ای سامان بخشید که حجم تخلیه و بارگیری و مراودات تجاری افزایش پیدا کند، مسائل اشتغال و دیگر مسائل منطقه ای نیز به خوبی قابل مدیریت خواهند بود.
وی بیان داشت: با توجه به سرمایه گذاری هایی که سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه زیرساخت ها انجام داده است و همچنین برنامه هایی که برای توسعه بنادر تجاری شهرستان آبادان در دستور کار قرار دارد، سایرعوامل، فرآیندها در این حوزه در کنار ما قرار گیرند تا استفاده بهینه ای از زیرساخت ها داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.