×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سازمان تامین اجتماعی پیشرو در پاسخگویی به مردم است.

حمید لویمی مدیر کل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری خوزستان با سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیر کل سامد استانداری خوزستان با تاکید براینکه سامانه سامد استانداری خوزستان هدفش ثبت مکانیزه و پیگیری شکایتها و درخواست های مردمی است گفت: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در زمینه رسیدگی به شکایتها و درخواستهای مردمی یکی از بهترین و پیشروها در امر پاسخگویی است.
لویمی تکریم مردم و حفظ کرامت انسانها را شیوه ای پسندیده برشمرد که نشانه مردمی بودن نظام دینی جمهوری اسلامی است که باید در هر جایگاه و مقامی قرار داریم پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم. مدیر کل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به برخی درخواستها و گله مندیها از سازمان تامین اجتماعی اشاره و گفت: بسیاری از مسائل مطرح شده مربوط به حوزه بازنشستگی، معیشت و درمان، بویژه خودگردانی بیمارستانهای تامین اجتماعی است که امیدواریم در سایه تفاهم، تعامل و پیگیریهای بعمل آمده بتوان بر مشکلات فائق آمد.
همچنین مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره باینکه رسیدگی و پاسخگویی به موارد و مکاتبات ارجاعی از سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت یکی از وظایف مرکز ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان است گفت: طی ٩ (نه) ماهه اول سالجاری تعداد ٢٠٣ مورد درخواست و گزارش به این مرکز ارجاع گردیده که پس از رسیدگی و بررسی میدانی پاسخ های قانونی در سامانه سامد ثبت گردیده است. سید محمد مرعشی میانگین مدت زمان پاسخگویی به موارد ارجاعی از سوی سامانه سامد را توسط اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ٣ روز اعلام و تصریح کرد: براساس بررسیهای بعمل آمده هیچگونه قصوری از بابت شکایات و درخواستها متوجه مجموعه سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان نبوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.