×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز معارفه شد

آئین معارفه مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز با حضور هیئتی از شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برگزار و در این مراسم عبدالحسین بساق زاده تودیع و علی خنیفر معارفه شد.

عبدالحسین بساق زاده مدیر عامل سابق این شرکت ۶ سال مدیریت عامل لوله سازی اهواز را بر عهده داشت. علی خنیفر نیز با ۱۷ سال سابقه کاری در بخش های مختلف شرکت لوله سازی اهواز، پیش از این ریاست دانشگاه علمی کاربردی شرکت لوله سازی اهواز را عهده دار بود.

علی خنیفر به عنوان مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز نیز در این مراسم گفت: از اعتمادی که به من شده تشکر می کنم و امیدوارم امانت دار خوبی برای این اعتماد باشم و ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و رضایت همکارانم از مدیر تا کارگر را داشته باشم.

خنیفر افزود: انتظار همکاری و تعامل سازنده از سوی همه همکاران خود در این شرکت دارم اما فراموش نکنیم که اهداف یکی است و ممکن است در تاکتیک ها و روش ها تفاوت داشته باشد؛ بنابراین سعی می کنم از تمام ظرفیت‌ها در شرکت استفاده شود.

مدیرعامل جدید شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد: یکی از اشکالات شرکت لوله سازی از گذشته تا کنون این است که میزان کار کارشناسی در آن کم است و همه به دنبال اجرا هستند. اغلب هم بحث نیروی انسانی را مطرح می کنند و امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی علمی، نقاط ضعف را شناسایی و بهبود دهیم.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.