×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افتتاح شش پروژه به مناسبت دهه فجر دربرق شهرستان کارون

طاهرباوی مدیربرق شهرستان کارون در این باره بیان داشت: در چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح های رفع محرومیت، با تلاش امور برق شهرستان کارون تعداد ۶ پروژه برقرسانی، اصلاح و روشنایی معابر در مناطق مختلف شهری و روستایی به مرحله بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به تامین و توسعه شبکه برق بخشهایی از شبکه برق در شهرستان کارون متناسب با نیاز شهروندان اقدامات موثری صورت گرفته که در این پروژه ها با نصب ۸دستگاه ترانسفورماتور، ۲۱۷ اصله پایه، ۲۵۰۰مترشبکه فشار ضعیف و ۴۶۰۰متر شبکه فشار متوسط و درمناطق مهدیس، قلعه کوچک و قلعه بزرگ، منازل عموری، پشت شکاره ۲ منازل گاز مایع، خط بین غزاویه و بوهور، اسلام آباد غربی خ صابر، مهدیس منازل تامین اجتماعی انجام و به بهره برداری رسید.

باوی بیان داشت: جلب رضایت شهروندان در امر خدمت رسانی جزء اصلی ترین وظایف ما در راستای خدمت رسانی می باشد که این مهم با برنامه ریزی صورت گرفته در اهداف چشم انداز این امور می باشد.

مدیراموربرق شهرستان کارون اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها را پنج میلیارد و هفتصدو بیست و چهار میلیون ریال برآورد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.