×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری نخستین یادواره شهدای بانکی کشور از سوی بانک مهر اقتصاد

نخستین یادواره ۲۸۴ شهید بانکی کشور با حضور آیت الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، بنیاد تعاون بسیج و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری و معاونین و مدیران بانک مهر اقتصاد کشور برگزار شد.

بنا به این گزارش در این یادواره  حجت‌الاسلام ‌والمسلمین تویسرکانی- نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج- در سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ شهادت درکشور، اظهار داشت: در دهه ‌های اخیر شاهد راه‌اندازی فتنه ‌های مختلفی در کشور بوده‌ایم که با پیچیدگی ‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های گسترده صورت گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج ضمن اشاره به مظلومیت شهدای بانکی کشور گفت : برگزاری این یادواره برای نخستین بار آنهم توسط بانک مهر اقتصاد قابل ستایش  و تقدیر است  و براستی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و فرزندان آن عزیزان  از بهترین کارها است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم از طرف بانک مهر اقتصاد از خانواده‌های معظم شهیدان جواد کرمانی، ابوالفضل جلالی پور، عادل شاه قوزایی، علیرضا بولاغ، حسینعلی ملاشاهی، شهیده فاطمه ترکان و شهید مدافع حرم سردارحمید مختاربند تجلیل به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.