×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بازگشت دو زوج جوان به زندگی مشترک با تلاش اعضاء شعبه ۲ شورای حل اختلاف باوی

رئیس دادگستری باوی گفت: دو زوج جوان در آستانه طلاق ، با تلاش و کوشش اعضاء شعبه دوم شورای حل اختلاف این شهرستان به زندگی مشترک خود بازگشتند.
بنا به این گزارش محمدرضا نورآبادی رئیس دادگستری شهرستان باوی با اعلام این خبر گفت: یکسال پیش زوج جوانی بدلیل اختلافاتی راهی دادگاه می شوند و زوجه مهریه و نفقه خود را به اجراء می گذارد. و همین قضیه باعث اختلاف بین زوج دیگر که برادر و خواهر زوج پرونده فوق است و تحت تأثیر از آن نیز درخواست جدایی از همدیگر می کنند.
وی افزود: با ارجاع پرونده این دو زوج جوان به شعبه دوم شورای حل اختلاف این شهرستان جهت ایجاد صلح و سازش، بلافاصله اعضاء این شعبه با انجام چندین جلسه مشاوره و نهایتاً برگزاری جلسه صلح و سازش در شعبه دوم شورای حل اختلاف باوی اختلافات و کدورت های بوجود آمده میان دو زوج جوان حل و فصل شد و با اعلام رضایت از همدیگر این دو زوج جوان به زندگی مشترک پس از یکسال بازگشتند.
نورآبادی در ادامه ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای اعضاء شعبه ۲ شورای حل اختلاف باوی اظهار داشت:متاسفانه یکی از عوامل مهم در بروز مشکلات در زندگی زوج های جوان، دخالت کردن اطرافیان در مسائل و مشکلات خانوادگی آنهاست. این در حالی است که دخالت ها نه تنها در حل مشکلات تاثیر گذار نیست. بلکه آتش اختلافات را شعله ور تر می کند و حتی در برخی مواقع یک مسئله به حدی پیچیده و وخیم می شود که طلاق و جدایی را بدنبال دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.