×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رهایی جوانی از چوبه دار پس از ۱۶ سال در شهرستان کارون

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف شهرستان کارون با تلاش و کوشش خود توانستند نوجوانی که ۱۶ سال پیش یک نفر را به قتل رسانده بود را با جلب رضایت اولیاء دم ، وی را از چوبه دار رها کنند.
بنا به این گزارش عباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با اعلام این خبر گفت: ۱۶ سال پیش نوجوانی ۱۵ ساله بر اثر آزار و اذیت فردی از فامیل خود و بجهت انتقام با اسلحه شکار این فرد را به قتل می رساند که پس از مدتی این نوجوان دستگیر و روانه زندان می شود.
وی افزود: طی این چند سال خانواده قاتل جهت جلب رضایت اولیاء دم ، بزرگان ،خیرین و مصلحین زیادی را واسطه قرار دادند ولی نتیجه ی حاصل نشد.
زبیدی نیا در ادامه اظهار داشت: یک سال پیش جوان قاتل با درخواست از شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان مبنی بر پیگیری و جلب رضایت اولیاء دم ، با ارجاع درخواست او به شعبه سوم کیفری اجرای احکام اهواز و موافقت این شعبه به درخواست این قاتل ، پرونده وی جهت ایجاد صلح و سازش و جلب رضایت خانواده مقتول به شورای حل اختلاف شهرستان کارون ارجاع داده شد.
رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، تلاش و کوشش اعضاء شورای حل اختلاف کارون بیان کرد: رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با تلاش و کوشش خود و برگزاری چندین جلسه با خانواده مقتول ،خوشبختانه توانستند رضایت اولیاء دم را جلب و این جوان را پس از ۱۶ سال مورد عفو و بخشش قرار دهند و از چوبه دار رهایی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.