×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به ۶ روستای شهرستان رامهرمز

بنا به این گزارش پنجشنبه ۱۸ مهرماه ۹۸ آئین بهره برداری از پروژه های تعویض شبکه آب روستاهای بن رشید و صباحی و تعویض خط لوله انتقال آب روستاهای بقعه ها و کهله ها با حضور اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر، حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل موسوی امام جمعه محترم رامهرمز، موسی ممبینی فرماندار شهرستان رامهرمز، سرهنگ سهرابی فرماندهی نیروی انتظامی رامهرمز، مهندس سیادتی معاون مدیرکل آبفار استان، حجت الاسلام و المسلمین محمدی فخر امام جمعه جایزان و تعدادی از مسئولین رامهرمز و جمعی از مردم و بزرگان و معتمدین منطقه در روستای کهله یک برگزار شد.

در این مراسم  احمدی راد از معتمدین منطقه و عضو شورای روستای کهله، تعویض خط لوله انتقال آب و پایداری آب شرب این جهار روستا را یکی از مطالبات مهم و جدی ساکنین بیان کرد و از تلاش ها و پیگیری های دکتر محمدیان در تحقق این مطالبه مردم تشکر و قدردانی نمود.

موسی ممبینی فرماندار شهرستان رامهرمز  نیز این خدمت بزرگ دولت که پس از سالها حاصل شده است را حاصل پیگیری های جدی نماینده مردم از وزارتخانه مربوطه و اهتمام دولت در خدمت رسانی به مردم دانست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل موسوی امام جمعه محترم رامهرمز نیز ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم و اقدام سریع مسئولین، گفت: علیرغم مشکلات و دشمنی های نظام استکبار، مردم پای انقلاب خود ایستاده اند و هر آنچه که امروز داریم به برکت خون شهداست.

مهندس سیادتی معاون مدیرکل آب روستایی خوزستان در این مراسم گفت: آبفا روستای استان برای انجام این پروژه اعتباری نداشته و با پیگیری های مصرانه دکتر محمدیان این پروژه در اسرع وقت به سرانجام رسید لذا از ایشان درخواست داریم تامین اعتبار این پروژه را از سازمان برنامه و بودجه یا وزارت نفت پیگیری نمایند.

شبکه فرسوده آب روستاهای بن رشید و صباحی، بقعه های ۱و۲، کهله های ۱و۲ از توابع سلطان آباد شهرستان رامهرمز با عمر بیش از ۳۵ سال موجب قطعی مکرر، افت فشار و هدررفت این سرمایه ملی بود و به یکی از دغدغه های جدی اهالی تبدیل شده بود.

به گفته معتمدین و بزرگان منطقه مشکل قطعی و افت فشار آب در این روستاها طی چند سال اخیر موجب مهاجرت تعداد زیادی از ساکنین به شهر شده بود.

با پیگیری های دکترمحمدیان و رایزنی با مهندس حرباوی مدیرکل آبفار استان خوزستان مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار جهت تعویض و نوسازی خط لوله انتقال و شبکه آب این روستاها اختصاص یافت و پروژه تعویض شبکه آب بن رشید در اردیبهشت ۹۸ و پروژه آبرسانی به چهار روستای بقعه ها و کهله ها در خرداد ۹۸ گلنگ زنی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.