×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افتتاح ۶۷ پروژه طی سه سال اخیر در اندیمشک

«محمد فراست» رئیس اداره نوسازی مدارس اندیمشک، در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های اداره نوسازی و تجهیزات مدارس اندیمشک، با اشاره به وحدت، همدلی، حمایت و پیگیری مسئولان اندیمشک اظهار کرد: از سال ۹۵ به همت مسئولان، ۹ پروژه نیمه کاره آغاز به‌کار کردند.

رئیس اداره نوسازی و تجهیزات مدارس اندیمشک به ارائه دیگر اقدامات پرداخت و افزود: در سال ۹۶، تعداد ۸۲ پروژه عمرانی در حوزه‌ها و محل اعتبارات مختلف شامل نفت، برکت، ملی، استانی و خیرین وارد شهرستان اندیمشک شد.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل ۳۲ مدرسه با ۱۵۷ کلاس درس و زیربنای ۲۰ هزار و ۷۲ مترمربع، ۶ سالن ورزشی با زیربنای هشت‌هزار و ۶۱۳ متر مربع، ۲ سالن اجتماعات با زیربنای یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع، ۶ کانون و کتابخانه فرهنگی آموزشی با مجموع زیربنای ۲ هزار و ۴۶۰ مترمربع و سه زائرسرا و حسینیه در یادمان شهدای گمنام و بهشت زهرا با زیربنای یک‌هزار و ۷۸۳ مترمربع بودند و احداث، تکمیل و تعمیر ۲۶ مسجد و خانه عالم نیز با زیربنای چهار هزار و ۴۳۰ مترمربع و استانداردسازی هفت مدرسه با زیربنای ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع انجام شد.

فراست تصریح کرد: در این پروژه‌ها سهم شرکت نفت ۲۱ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، بنیاد برکت ۳۵ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، استانی ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان، ملی ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و سهم خیرین نیز ۲ پروژه و اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان بوده که جهت تجهیز مدارس و این پروژه‌ها حدود چهارمیلیارد تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر در مجموع ۶۹ میلیارد تومان اعتبار وارد شهرستان اندیمشک شده که ۶۷ پروژه آنها نیز به مرحله تکمیل و بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره نوسازی و تجهیزات مدارس اندیمشک با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان باقی‌مانده و در حال انجام هستند ابراز کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حمایت و پیگیری مسئولان ارشد اندیمشک شاهد کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از سه پروژه بزرگ دیگر باشیم.

وی در پایان یاد آور شد: شهرستان اندیمشک با توجه به پروژه‌های انجام شده و در حال انجام و به نسبت جمعیت و وسعتی که دارد، در استان خوزستان اول و در کشور نیز جزء شهرهای برتر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.