×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر مجموعه قضایی از دانشکده علوم پزشکی آبادان

با حضور رئیس دادگستری، معاون قضایی دادگستری، دادستان و رئیس دادگاه انقلاب شهرستان آبادان در محل دفتر ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان از زحمات رئیس و کارکنان این دانشکده در موضوع مبارزه با ویروس کرونا تقدیر شد.

در این دیدار روشن روان، رئیس دادگستری آبادان خطاب به رئیس دانشکده علوم پزشکی گفت: با وجود جنابعالی که یکی از مدیران دلسوز و موفق استان هستید و تمام تلاش خود را برای کنترل بیماری کرونا در منطقه داشته‌اید خیال مردم آسوده خاطر است که شما وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهید.

وی افزود: مجموعه قضایی شهرستان ضمن ابراز رضایت از عملکرد دانشکده علوم پزشکی آبادان، نهایت تقدیر و تشکر خود را از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اعلام می‌دارد.

این مقام قضایی آبادان ادامه داد: بر خود واجب دانستیم تا از شجاعت پرستاران و ایمان به کار مدیران و در راس آنها جنابعالی بعنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان قدرداتی کنیم.

مرانی‌پور، دادستان آبادان نیز در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه در بحث نظارت‌های بهداشتی و درمانی، اقدامات همکارانتان را که رصد می‌کنیم عملکرد این دانشکده مطلوب بوده است گفت: در موضوع رعایت پروتکلهای بهداشتی مربوط به بیماری کرونا نیز همکاری و تعامل خوبی با این مجموعه داریم.

وی افزود: البته گله‌مندی‌های اندکی در برخی موارد از جمله کمبود داروهایی مثل انسولین در منطقه و ابهاماتی در خصوص هزینه‌های درمانی بیماران کرونایی نیز برای شهروندان وجود دارد که انتظار می‌رود از طریق صدا و سیما باز هم به این موضوعات بیشتر پرداخته شود تا این موارد نیز برای مردم روشن‌تر و رفع شبهه شود.

در پایان این دیدار، دکتر سلمان‌زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مجموعه قضایی شهرستان در برخورد با متخلفین موازین بهداشتی و تهدیدکنندگان سلامت جامعه، گزارش مختصری از اقدامات انجام‌شده در موضوع پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا را ارائه داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.