×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

روحیه ولایتمداری آزادگان دفاع مقدس دشمن بعث را ناامید کرد

جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان آزادگان را از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: روحیه ولایتمداری اسرای ایرانی در بند دشمن، عزت نظام اسلامی را افزایش و دشمن بعث را ناکام کرد.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری در آیین تجلیل از ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس در سپاه استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی ، سالروز بازگشت آزادگان این بزرگمردان دفاع مقدس به میهن اسلامی را تبریک گفت و رزمندگان و ایثارگران را از سرمایه های ارزشمند این نظام اسلامی برشمرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پیش از این نیز فرمودند که آزادگان شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند و لحظه لحظه اسارت آزادگان به عنوان یک صدقه برای این عزیزان محسوب می شود.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: دشمن ناجوانمردانه هشت سال علیه این نظام اسلامی و مردم شریف ایران توطئه کرد و جنگ نابرابری را به ما تحمیل کرد که تعدادی از رزمندگان ما به اسارت دشمن درآمدند و سخت ترین شکنجه ها را تحمل می کردند.

وی تصریح کرد: دشمن در آن دوران عزت رزمندگان و جمهوری اسلامی را هدف قرار داده بود اما با عزتی که امام خمینی(ره) با رهبری پیامبر گونه خود به جوانان و‌ نوجوانان ما داده بود ، دشمن در تمامی محاسبات خود شکست خورد.

سردار باقری اظهار داشت: امروز آنچه به عنوان بهترین ویژگی اسرای عزیز مورد توجه است ، صبر ، استقامت، گذشت و ایثار است ؛ همین امر مایه عزت آزادگان ما بود.

وی گفت: دشمن قصد داشت روحیه ولایتمداری اسرای ایران را از بین ببرد که همانگونه که حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت فرزند خود را از دست داد، بخش عظیمی از رزمندگان نیز برای اینکه ولایت را از دست ندهند، جان خود را از دست دادند.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمنان بعث پس از آن بود که متوجه شدند با چه جوانان رشید و ولایتمداری مواجه هستند و همین امر باعث شد رفته رفته دست از آزار و شکنجه بردارند.

وی اظهار داشت: سپاه خوزستان همواره خود را خادم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان می داند و در طول سال برنامه های ابلاغی و غیر ابلاغی برای تکریم و تقدیر از این عزیزان در دستور کار قرار داده و به مشکلات آن ها نیز به صورت مشترک رسیدگی می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.