×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بهره برداری از بزرگترین طرح پرورش ماهیان خاویاری خوزستان

همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان، با حضور دکتر منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، بزرگترین طرح پرورش ماهیان خاویاری خوزستان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مراسم بهره برداری این طرح شیلاتی گفت ساخت این طرح  یک امر بسیار ارزشمندی است و امیدوار هستیم که انشاالله با فعالیت‌های سرمایه‌گذاران که در این منطقه محروم انجام می شود ما به تدریج شاهد  ایجاد فرصت های شغلی گسترده‌ای برای جوانان بیکار باشیم.

دکتر منظور  افزود: دولت  تلاش خود را خواهد کرد که با تجهیز منابع، تسهیلات بانکی و منابع بودجه عمومی  تا  طرح های تولیدی و توسعه ای بتوانند در دولت مردمی به بهره‌برداری برسند.

فرماندار گتوند گفت:   طرح پرورش ماهیان خاویاری خوزستان با ظرفیت تولید ۱۷۵ تن فیله و ۵ تن خاویار در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و سالن پرورش به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر بر ۲۴۰میلیارد ریال ساخته شده است.

اسدی افزود:  یکی از ویژگی‌های این طرح برگشت کامل آب بعد از پرورش برای استفاده می‌باشد و در واقع این طرح هیچ گونه هدر رفت آبی ندارد.

بازدید از شرکت لاستیک سازی خوزستان

رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور همچنین در ادامه سفر خود به گتوند ،  از کارخانه لاستیک سازی خوزستان بازدید کرد.

دکتر منظور در این بازدید گفت : شرکت لاستیک سازی خوزستان  برنامه ایجاد خط تولید جدید را دارد که انشاالله باید پیگیری   وتجهیزات لازم را در اختیار آنها قرار گیرد  و شاهد توسعه فعالیت آن باشیم .

وی در ابتدای ورود به گتوند با حضور بر سر مزار مزار قیصر امین پور، قیصر شعر انقلاب به این شاعر برجسته ادای احترام کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.