×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

موافقت دولت برای اخذ یک میلیارد دلار فاینانس برای کشاورزی خوزستان

علی اکبر حسینی محراب شامگاه جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی توسعه و فعالان اقتصادی خوزستان با حضور رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت در محل سالن علی هاشمی استانداری خوزستان، با بیان اینکه رییس جمهور ثابت کردند که به خوزستان و خوزستانی‌ها عشق می‌ورزند گفت: آیت الله رییسی در این دوره مسوولیت خود به عنوان رییس جمهور هفت بار در خوزستان حضور یافت که این نشان دهنده پیگیری امور خوزستان توسط وی است.

محراب گفت: رییس جمهور و هیات همراه در این سفر ۲ روزه در شهر‌های مختلف استان حضور یافتند و طرح‌های متنوعی به بهره برداری رسید.

وی افزود: باید از مردم عزیز خوزستان ضمن عذرخواهی به خاطر ضعف و کمبودها؛ به خاطر حضور پرشور آن‌ها در استقبال از رییس جمهور قدردانی کنم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: مردم ولایتمدار خوزستان با حضور پرشور در استقبال از رییس جمهور و دفاع از انقلاب، رهبری و دولت سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود به میدان آمدند و بار دیگر نشان دادن که از مسوولان جلوتر هستند.

استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان یک دل و متحد در استقبال از رییس جمهور در صحنه حاضر شدند و مشت محکمی به دهن بدخواهان نظام زدند؛ از طرفی هم موجب قوت قلب مسوولان برای حرکت قدرتمند در مسیر خدمت شدند.

محراب با بیان اینکه خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است ادامه داد: مصوبه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف از جمله آب، فاضلاب، آسفالت، بهداشت و درمان و راه‌های استان در این سفر نهایی شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری وزارت نفت در خوزستان گفت: ۱۵۰ هزار میلیارد ریال وزارت نفت در قالب مسوولیت اجتماعی در حال سرمایه گذاری در این استان است که اقدامی بسیار بزرگ برای توسعه استان بحساب می‌آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.