×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خاک مقدس خوزستان آغشته به خون شهدا است

 سردار سرتیپ پاسدار سید حمزه قلندری روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح بازسازی سالن چند منظوره شهدای ورزشکار شهر میانرود گفت: همه ایرانیان نسبت به خاک خوزستان احساس تعلق دارند و وجب به وجب خاک مقدس خوزستان آغشته به خون شهدا است.
وی دزفول را نماد تمام عیار نظریه مقاومت و الگویی برای همه آزادی خواهان جهان دانست و افزود: نتیجه مقاومت سعادت در دنیا و آخرت است.
سردار سرتیپ پاسدار قلندری ادامه داد: آزادسازی خرمشهر با جانفشانی فرزندان ایران اسلامی از سراسر کشور رقم خورد و این پیروزی مقدمه پیروزی‌های بیشتر در دوران دفاع مقدس شد.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به نقش ویژه دزفول در پیروزی عظیم دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: تعداد شهدای این شهرستان برای آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس نسبت به جمعیت این شهر آمار بسیار برجسته‌ای است.
وی با تجلیل از شهدای ورزشکار گفت: ورزشکاران شهید ایران اسلامی در دفاع مقدس کسانی هستند که در مسابقه اصلی زندگی پیروز شدند و این شهدا باید الگوی جوانان و ورزشکاران امروز کشور باشند.
سردار قلندری با بیان اینکه شهر‌های بخش مرکزی دزفول در پشتیبانی از مردم شهر نقش مهمی داشتند، افزود: کمک به پایتخت مقاومت و پایداری ایران و شهر‌های تابعه آن ادای دین به مردم این دیار مقاوم است.
وی امر به ورزش را امر به معروف عنوان کرد و ادامه داد: احیای سالن چندمنظوره ورزشی شهر میانرود دزفول با موافقت وزیر دفاع به سرعت در دستور کار قرار گرفت و این کار ادای دینی کوچک در مقابل خانواده شهدای این منطقه است.
سردار قلندری به مجاورت یکی از شرکت‌های ذیل وزارت دفاع در مجاورت شهر میانرود دزفول اشاره و اضافه کرد: علاوه بر سالن اصلی این مجموعه ورزشی، احیای سالن‌های تمرین جانبی این مکان ورزشی چند منظوره در دستور کار قرار گرفت تا استعداد‌های ورزشی این شهر فرصتی برای بروز استعداد‌های خود داشته باشند.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی به نقطه امید مردم بخش مرکزی و شهر میانرود تبدیل می‌شود، گفت: طرح‌هایی برای اشتغال در منطقه میانرود در دستور کار است که با تحقق این طرح‌ها شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.