×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پلیس در خط مقدم مبارزه با اشرار و اراذل اوباش

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت سرگرد علی غلامی و سروان سلمان غریبی افزود: مجموعه انتظامی در خط مقدم مبارزه با اشرار، اراذل اوباش و کسانی که به انقلاب و مردم می‌خواهند آسیب برسانند، هستند.

وی افزود: با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، شهادت ۲ گل پرپر شده عزیز و نور چشممان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و به نیروی عظیم و ایثارگر انتظامی استان خوزستان و کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: بیش از هزار سال از حادثه عاشورا می‌گذرد و با همه مشکلات اقتصادی کشور تمامی شهر و روستا‌ها عزاداری سید و سالار شهیدان پرشورتر از سال گذشته انجام می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: دلیل اینکه امام حسین در شب عاشورا به یارانش گفت بروید، در واقع خواست غربال کند که ناخالصی‌ها بروند و خالص‌ها بمانند، زیرا این حادثه بسترساز حکومت جهانی امام عصر است و باید همه آن‌هایی که در کنار سیدالشهدا می‌ماندند باید مطهر و پاک باشد.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در عصر عاشورا فرمود: که بیایید (هل من ناصرا ینصرنی) به جهت اینکه در سپاه کفر حتی یک مطهر باقی نماند مثل حر و حدود ۱۰ نفر دیگر افراد مطهر و پاکی بودند که به کاروان سیدالشهدا پیوستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شهیدان در این مسیر با تاسی به سیدالشهدا خود را پاک و مطهر کردند، بیان کرد: اتفاقی این ۲ بزرگوار شهید نشدند، شهدا کسانی نیستند که به این سادگی در این مسیر قرار گرفته باشند وقتی به خانواده‌های آن‌ها مراجعه می‌کنید می‌بینید که گل سرسبد یک خانواده و طایفه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: تمام جوانانی که در ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و نظم و امنیت ایران اسلامی به درجه شهادت نائل شدند کسانی هستند که خودشان را مهیا کردند و تسلیم فرمان خداوند متعال شدند.

وی با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح ما جان می‌دهند تا مردم در آرامش و آسایش باشند، گفت: نیروی انتظامی و قوای مسلح ما در خط مقدم سینه خود را در مقابل آماج حملات دشمن سپر می‌کنند تا مردم در آرامش باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.