×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دشمن به دنبال نفوذ رسانه ای در خوزستان

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان شامگاه جمعه با مدیران و دست‌اندرکاران شبکه جهانی الاهواز دیدار و گفتگو کرد.

استاندار خوزستان در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) اظهار داشت: زمانی عملی بر اساس تقوا شکل بگیرد، آن کار شجره طیبه است که منشا و خاستگاه آن آسمان است؛ زمانی که فقیه مجاهدی مانند آیت الله جزایری وارد میدانی می‌شود، کاری اساسی را ایجاد می‌کند که روز به روز بر اثرگذاری آن افزوده می‌شود.

استاندار خوزستان بیان داشت: شبکه جهانی الاهواز از ده سال گذشته تاکنون رشد و پویایی خوبی داشته است.

وی عنوان داشت: فرهنگ خوزستانی به ویژه در شعر عربی، ادبیات، لطیفه، داستان، ضرب المثل‌ها و … از سایر کشور‌ها غنی‌تر است، شعر عربی نیز در برخی مناطق خوزستان مانند هویزه، کرخه، کارون اثرگذاری عمیقی را در جامعه مخاطبینش ایجاد کرده است.

حسینی محراب افزود: رسانه نیازمند پیام است، زمانی که این پیام در ابعاد مختلف انسان‌سازی، اقتصاد، فرهنگی، سیاسی و …. باشد باید ابزار انتقال آن را به وجود آوریم؛ خدا را شاکریم که این شبکه به خوبی توانسته است جای خود را در خانه‌های مردم باز کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: قوی‌ترین سلاح سردار سلیمانی در پیشبرد کارهایش رسانه بود، البته در سال‌های نخست کمتر به آن توجه می‌شد، اما بعد‌ها اثرگذاری آن را بیشتر دیدیم.

حسینی محراب با اشاره به ایجاد شبکه جهانی الاهواز افزود: آیت الله موسوی جزایری با ایجاد شبکه جهانی الاهواز نشان داد که چیز‌هایی را می‌بیند که در آن روز‌ها از آن غافل بودیم.

وی با بیان اینکه استعمار می‌خواهد میان ما تفرقه ایجاد کند، تصریح کرد: کشور‌های منطقه به خوزستان بخاطر وجود مردم عرب نگاه ویژه‌ای دارند و هرچه بتوانیم این ارتباط فرهنگی را از طریق رسانه برقرار کنیم؛ موفق خواهیم بود، استعمارگران به دنبال فضایی برای بروز مکر‌های خود هستند و در این راستا نیازمندیم تا کاتالیزوری «رسانه ای» وجود داشته باشد تا پیام حلیه‌های آنان را از طریق انتقال پیام به دنیا برسانیم.

استاندار خوزستان ابراز داشت: شبکه جهانی الاهواز توانسته است که با تمام قوا در مقابل دشمن بایستد.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید از تکنیک‌های جدید استفاده کنند گفت: از تکنیک‌های روز در رسانه با استفاده از متخصصان و اندیشمندان برای اثرگذاری بر مخاطبان استفاده کنید.

این مقام مسئول افزود: نیازسنجی مخاطبان و برنامه‌سازی باید در دستور کار باشد تا در مقابل راهبرد‌ها و استراتژی‌های یهود و سایر فرق و مذاهب با زبان ساده و تکنیک‌های جدید مردم را واکسینه کنیم.

وی با اشاره به فرصت‌های موجود سرمایه گذاری در ایران و خاصتا خوزستان برای کشور‌های منطقه ادامه داد: فرصت اقتصادی که در خوزستان است در سایر کشور‌ها وجود ندارد بنابراین ایجاد ارتباط میان سرمایه‌گذاران برای تحقق رشد اقتصادی و سرمایه گذاری مشترک ضروری است.

استاندار خوزستان با تاکید بر مدیریت بهینه رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آبی استان ابراز داشت: مدیریت بهینه منابع آبی استان برای ذخیره سازی و جلوگیری از تبخیر آن ضروری است.

حسینی محراب گفت: امیدواریم که این شبکه اثرگذاری خود را در مسایل دینی و معنوی داشته باشد.

در پایان نیز مدیر کل شبکه جهانی الاهواز اعلام آمادگی خود را جهت ورود جدی این شبکه به عرصه‌های مختلف مورد نیاز اعلام کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.