×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رشد و توسعه اقتصادی اهواز با ساخت کارخانه آسفالت

صادق کهوازی با بیان اینکه برخی از فرصت‌های سرمایه گذاری از جمله ساخت کارخانه آسفالت در غرب اهواز، عامل مهمی برای رشد و توسعه اقتصادی در شهر محسوب می‌شود، گفت: بر اساس نیاز شهر و شهروندان، با ارزیابی و برنامه ریزی صحیح به مرحله اجرا می‌رسند.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت با بخش خصوص در طرح‌های شهری، افزود: توسعه و پیشرفت شهر در گرو سرمایه گذاری است و از مهم‌ترین وظایف مدیران و برنامه ریزان شهری فراهم کردن شرایط جذب سرمایه گذاران است.

کهوازی ادامه داد: اگر بتوانیم فرصت‌های سرمایه گذاری را در زمان و مکان مناسب شناسایی و فعال کنیم می‌توانیم بهترین بازدهی و حداکثر سود را از آن برداشت کنیم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز ضمن دعوت از سرمایه گذاران، اضافه کرد: در روز‌های آینده تعدادی از طرح‌های قابل سرمایه گذاری در سطح شهر فراخوان خواهند شد.

وی می‌گوید: با تاکید شورای اسلامی شهر، این مجموعه تمام توان خود بکار گرفته تا علاوه بر توسعه امکانات شهری بتواند گامی هرچند کوچک به منظور جلب رضایت شهروندان از محیط شهری، به جلو بردارد، زیرا عامل مهمی در جهت ایجاد انگیزه در شهروندان برای مشارکت در توسعه شهری و همکاری با شهرداری محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.