×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۴۵۰ هزار دانش آموز خوزستانی با شرکت در آزمون جهش ارزیابی شدند

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۴۵۰ هزار دانش آموز استان در آزمون “طرح جهش” امروز شرکت کردند تا کیفیت نحوه اجرای این طرح در استان مورد سنجش قرار گیرد.

مسعود حمیدی‌نژاد در گفت و گویی رسانه‌ای در خصوص اجرای این طرح بیان کرد: هدف برگزاری آزمون طرح جهش این است که دانش‌آموزان در یادگیری مطالب این طرح تا چه میزان موفق بوده‌اند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان اجرای طرح‌های کیفیت بخشی در مدارس است و بر همین اساس این طرح طی چند مرحله در حال برگزاری است و برگزاری آزمون‌های هماهنگ نیز بخشی از اجرای این طرح محسوب می‌شود.

حمیدی نژاد با بیان اینکه این آزمون در ۲ مقطع اول و دوم متوسطه برگزار شد افزود: در این آزمون دانش‌آموزان نیز با الگوی سوالات استاندارد برای شرکت در آزمون‌های پایانی و کنکور آماده می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: اجرای طرح‌های کیفیت بخشی تحصیلی با مشارکت معلمان در مدارس با هدف رعایت عدالت آموزشی محقق می‌شود و بر همین اساس باید برای افزایش مشارکت معلمان در این طرح اقدامات موثری صورت گیرد.

طرح جهش تحصیلی در تمامی پایه‌های تحصیلی به منظور افزایش کیفیت آموزش در حال اجرا است اما امتحان ارزیابی یادگیری در این طرح فقط در ۲ سطح متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.