×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بیمه ایران ۱۹ هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان خوزستان پرداخت کرد

مدیر کل شعب بیمه ایران استان خوزستان گفت: ۱۹ هزار میلیارد ریال خسارت از ابتدای سال جاری تا ۱۵ بهمن ماه به بیمه‌شدگان خوزستانی پرداخت شده است.

شاهین داغری بر ضرورت ارائه خدمات بی‌منت به هم استانی‌ها تاکید کرد و افزود: طی یکسال گذشته توسعه خدمات و فرهنگ بیمه‌ای مدنظر بوده تا خدمات به نزدیکترین محل سکونت مردم برسد، نمونه این خدمات راه‌اندازی میز خدمت در آبادان و خرمشهر است.

وی اظهارکرد: بیمه ایران در گذشته در خرمشهر و آبادان شعبه داشت ولی با توجه به اینکه به مناطق آزاد یا ویژه تبدیل شدند و بیمه ایران یک بیمه دولتی است به مدت پنج سال در این شهرها اجازه فعالیت نداشت و در عمل مردم از خدمات این بیمه محروم شدند.

مدیرکل شعب بیمه ایران استان خوزستان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده شعبه آبادان و خرمشهر دوباره راه‌اندازی وخدمات‌دهی از سر گرفته شد.

وی افزود: نیاز نیست مردم برای دریافت خدمات به مرکز استان مراجعه کنند، این امر موجب صرفه‌جویی در زمان، هزینه و رضایتمندی می‌شود.

داغری بیان کرد: حدود ۷۷۰ هزار بیمه‌نامه در همه رشته‌ها طی امسال دریافت شده که حق‌بیمه دریافتی آنها معادل ۲۶ هزار میلیارد ریال بوده که نشان‌دهنده سطح وسیع خدمات در خوزستان است.

وی ادامه داد: تلاش شد در کسب و کار و صنایع و معادن نیز ورود کنیم که در این راستا نسبت به سالهای گذشته فعالان اقتصادی و صنایع بیشتری را تحت پوشش قرار دادیم.

مدیر کل شعب بیمه ایران استان خوزستان گفت: طرح‌های جدیدی در استان خوزستان و سطح کشور توسط بیمه ایران آغاز شده که از مردم تقاضا می‌شود برای حفظ سرمایه، ایجاد امنیت ذهنی، روانی و تضمین سرمایه خود در طرح اصناف و حامی شرکت کنند.

وی به استقبال مردم از طرح‌های بیمه‌ای اشاره کرد و افزود: بهترین تبلیغات، پرداخت خسارت است؛ طبق آمار بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال تا ۱۵ بهمن ماه به ۴۱۶ هزار زیان‌دیده پرداخت شد.

داغری اظهارکرد: در برخی رشته‌ها پرداخت خسارت از زمان اعلام خسارت تا پرداخت به ۲ روز رسیده است که امیدواریم این زمان به یک روز پرداخت برسد.

مدیرکل شعب بیمه ایران استان خوزستان بر ضرورت پرداخت به موقع و سریع خسارت به بیمه‌شدگان تاکید و با اشاره به خدمات ارایه شده به زایران اربعین حسینی در سال جاری گفت: امسال چهار کمپ راه اندازی شد تا زایران در صورت بروز حادثه نیازی به مراجعه به شرکت بیمه نداشته باشند و به صورت غیرحضوری اعلام خسارت کنند؛ کارشناسان بیمه نیز به صورت مکان‌محور در محل حادثه حاضر و خدمات‌رسانی انجام شد.

داغری بیان کرد: یکی از مطالبات مهم مردم خوزستان از ۲۰ سال پیش تاکنون راه‌اندازی شعبه بیمه ایران در شهرستان شوشتر بود؛ شوشتر یک شهر با سابقه تاریخی و فرهنگی است که از سالها پیش کد بیمه داشته ولی استفاده نشده بود، با پیگیری‌های انجام شده تلاش می‌شود این شعبه به زودی راه اندازی و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی تمرکز روی استقرار کارشناسان مکان‌محور در حوزه تصادفات یا حوادث ترافیکی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: کارشناسان بیمه ایران در ایذه، باغملک، هفتکل و دهدز مستقر و پس از دریافت پیام توسط واحدهای پذیرش با مراجعه به حادثه کارشناسی انجام و خسارت پرداخت شد.

مدیرکل شعب بیمه ایران استان خوزستان ادامه داد: در راستای دولت الکترونیک، بسط و توسعه ارایه خدمات به صورت برخط و الکترونیک در دستور کار قرار گرفت که این امر از رشته خودرو در حوادث ترافیکی آغاز شده و اکنون استان خوزستان جزو استان‌های پیشرو در ارایه خدمات الکترونیک است.

وی گفت: مردم برای دریافت خدمات در رشته خودرو و پس از حادثه ترافیکی نیازی به حضور در دفتر استان یا شهرستان‌ها ندارند و می‌توانند با استفاده از سامانه بیمه ایران من اعلام خسارت کنند، پس از ثبت واحدهای کارشناسی با جامعه هدف تماس گرفته و هرجا خودرو مستقر است ظرف حداکثر ۴۸ ساعت حضور و کارشناسی می‌کنند تا خسارت کمتر از یک هفته پرداخت شود.

داغری به رسیدگی و پرداخت خسارت حوادث ترافیکی شهر شرافت شوشتر اشاره کرد و افزود: در این تصادف ۱۸ نفر از هم استانی‌ها در یک حادثه جان باختند؛ بیمه ایران در هفته اول ۵۰ درصد خسارت و در کمتر از چهار ماه, خسارت یا دیه تمامی فوت‌شدگان را بدون رعایت فرایند قضایی به بازماندگان پرداخت کرد.

وی افزود: در تصادف دیگر نیز ۱۰ نفر از هم استانی‌ها در جاده شادگان به آبادان جان باختند که بیمه ایران بدون نیاز به رای دادگاه در کمترین زمان دیه افراد فوت شده را به بازماندگان پرداخت کرد.

مدیرکل شعب بیمه ایران استان خوزستان بر ضرورت اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: بیمه ایران با جذب ۸۰ نماینده در خوزستان نقش خوبی در ایجاد اشتغال داشته که از این تعداد ۵۰ نفر در بیمه عمر و بقیه در همه رشته‌های بیمه مشغول بکار شدند.
وی از تمام افرادی که علاقمند به کار در بیمه هستند دعوت کرد با مراجعه به سامانه‌های بیمه ایران به این صنعت بپیوندند.

صنعت بیمه در خوزستان مغفول مانده است

مدیرکل شعب بیمه ایران استان خوزستان گفت: طبق آمار، ضریب نفوذ صنعت بیمه در خوزستان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر است در واقع صنعت بیمه در خوزستان مغفول مانده که نیازمند توسعه فرهنگ بیمه‌ای است، باید تبلیغات شود تا مردم از این ظرفیت استفاده کنند.

وی اظهارکرد: در رشته اموال و عمر از مردم تقاضا می‌شود از ظرفیت‌های بیمه استفاده شود چرا که مردم ذی نفعان بیمه هستند و بیمه در هنگام وقوع خسارت یاریگر مردم خواهد بود.

داغری به دیگر اقدامات بیمه به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: بیمه ایران به مناسبت دهه فجر تخفیفات ویژه‌ای در طرح اصناف و حامی اعمال کرده و تمام راهپیمایان ۲۲ بهمن با همکاری چند شرکت بیمه، مشمول بیمه حوادث شدند.

مدیرکل شعب بیمه ایران استان خوزستان گفت: پرداخت خسارت درمان به صورت آنلاین و برخط از دیگر مطالبات مردم بود که محقق شد؛ جامعه هدف نیازی به مراجعه برای دریافت خسارت ندارند و با استفاده از لینکی که به آنها ارسال شده مدارک پزشکی را ارسال می‌کنند تا در کارگروه بررسی و خسارت در کمترین زمان پرداخت شود.

وی اظهارکرد: بیمه ایران برای پرداخت خسارت حادثه ترافیکی منجر به جرح نیازی به رای دادگاه ندارد و حتی نیازمند مراجعه به مرجع قضایی نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.