×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توصیه شرکت در انتخابات، وظیفه شرعی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، گفت: دشمن‌ستیزی و مبارزه با استبداد، استعمار و دشمن زیاده‌خواه، در گوشت و پوست و خون مردم ایران است و شرکت نکردن در انتخابات، خاص دشمنان ما است.

دکتر محمدحسین سرمست در این خصوص اظهار کرد: ۱۱ اسفندماه روز تاثیرگذار و مهمی برای کشورمان است. با توجه به اهمیت مساله انتخابات که در بیانات مکرر مقام معظم رهبری مشخص بوده است، امیدوارم هر کدام از ما سفیرانی برای تبلیغ باشیم.

وی افزود: باید تعارف را کنار بگذاریم؛ در وضعیت خاص اجتماعی و بین‌المللی هستیم و به مشارکت در انتخابات نیاز داریم.

سرمست بیان کرد: هر کدام از افراد تاثیرگذار در مجموعه خانوادگی و اجتماعی خود باید اطرافیان را به شرکت در انتخابات دعوت کند. بسیاری ممکن است به دلیل مشغله کاری، فرصت حضور در تبلیغات کاندیداها را پیدا نکرده باشند اما توصیه شرکت در انتخابات را می‌توان وظیفه شرعی تلقی کرد.

وی افزود: هر کدام از ما باید چند نفر را مشارکت در انتخابات دعوت کنیم و دعوت حتی یک نفر برای حضور در انتخابات نیز مهم است. بسیاری نیاز به تشویق دارند بنابراین باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم تا  انتخابات پرشوری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شرکت در انتخابات از نظر سلامت روانی و امنیت، در جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: دشمن‌ستیزی و مبارزه با استبداد، استعمار و دشمن زیاده‌خواه، در گوشت و پوست و خون مردم ایران است و شرکت نکردن در انتخابات، خاص دشمنان ما است اما مطمئن هستیم مردم رای دادن را انتخاب می‌کنند و این کار را یک وظیفه دینی و ملی می‌دانند. تاکنون این کار را انجام داده‌اند و امسال نیز همه با هم در انتخابات شرکت می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.