×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عزل مسئولان اجرایی در صورت جانبداری از داوطلبان در انتخابات

علی اکبر حسینی محراب ر نشست ستاد انتخابات استان گفت: به کلیه دست اندرکاران ناظر و مجری انتخابات خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم یک کار بزرگ و جهادی طی این چند ماه تحت هدایت مقام معظم رهبری انجام شده است.
وی افزود: انشالله شاهد انتخاباتی پرشور، امن و سالم باشیم در زمینه تمهیدات اجرایی، فنی و امنیتی برگزاری انتخابات هیچگونه غفلتی صورت نگیرد.
استاندار خوزستان  با اشاره به اینکه حفاظت از صندوق‌ها و سالن‌های تجمیع رای با هدایت فرمانداری برای پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار مهم است اظهار داشت: حضور به موقع و بدون تاخیر عوامل اجرایی، نظارتی، فراجا و بسیج در محل شعب و مراکز اجرایی انتخابات جهت جلوگیری از هر گونه خلل یا تاخیر در روند برگزاری انتخابات مورد تاکید جدی ماست.
حسینی محراب اظهار داشت: حضور بازرسان وزارت کشور در صندوق‌ها مورد تاکید وزیر محترم کشور است و این بازرس‌ها باید توجیه باشند که بر تخلفات احتمالی نظارت داشته باشند، اما در روند اجرایی انتخابات مداخله‌ای نداشته باشند.
وی  ادامه داد: در صورتی که به صورت مستند مشخص شود هر یک از مسئولان اجرایی از داوطلبان جانبداری داشته اند این افراد بلافاصله از سمت خود عزل خواهند شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.