×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مجتمع شوق زندگی در اهواز گشایش یافت

مجتمع شوق زندگی روز جمعه با حضور دادستان کل کشور و جمعی از مدیران قضایی و اجرایی خوزستان در اهواز گشایش یافت.

 دادستان کل کشور در آیین گشایش مجتمع شوق زندگی اهواز بیان کرد: اجرای برنامه‌های حمایتی از گروه‌های آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده از اهداف راهبردی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد افزود: نهادهای حمایتی متعدد ازجمله کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با همین رویکرد راه‌اندازی شدند و امروز هیچ فرد نیازمند جسمی و روانی در کشور نیست که تحت حمایت این نهادها قرار نگرفته باشد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی نیز با وجود مستقل بودن از سایر قوا، براساس تکالیفی که درخصوص پیشگیری از جرایم، تخلفات و آسیب‌های اجتماعی دارد، برنامه‌ها و اقداماتی را در این راستا در دستور کار قرار داده و به مرحله اجرا درآورده که یکی از آن‌ها تاسیس مجتمع‌های شوق زندگی است.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد بیان کرد: کودکان و نوجوانان بدسرپرست، بی‌سرپرست، در معرض آسیب و مورد سواستفاده از سوی برخی افراد مانند تکدی‌گری و زباله‌گردی، از گروه‌های هدف این مجتمع هستند که همزمان مورد حمایت قضایی و سایر نهادهای حمایتی قرار می‌گیرند.

دادستان کل کشور اظهار کرد: دنیا باید امروز از حمایت‌های همدلانه نظام جمهوری اسلامی از کودکان الگو بگیرد.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو، خاطر نشان کرد: با شرکت اقشار و گروه‌های مختلف در انتخابات، این پیام گسترده را به دنیا خواهیم داد که ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران با دفاع از استقلال سیاسی کشور، کسانی که با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه چشم طمع به خاک این کشور دارند را مایوس خواهند کرد.

رییس کل دادگستری خوزستان نیز در این آیین گفت: مجتمع قضایی شوق زندگی با تلاش و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه استانداری، شهرداری و بهزیستی راه‌اندازی شد.

علی دهقانی افزود: باتوجه به نگاهی که در نظام جمهوری اسلامی به حمایت و صیانت از کودکان و نوجوانان وجود دارد، دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی استان بسیج شدند تا این مجتمع راه‌اندازی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.