×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اسلامی: عملیات ساخت نیروگاه اتمی دارخوین شادگان پیشرفت قابل توجهی دارد

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: عملیات ساخت نیروگاه اتمی دارخوین که از سال گذشته آغاز شده به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

محمد اسلامی در آیین تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام و گرامیداشت سی‌وهفتمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید حسین خرازی در دارخوین شادگان افزود: احداث نیروگاه، احیای شهرک دارخوین و احداث میعادسرای فرهنگی و تربیتی شهید خرازی سه طرح مهم دولت سیزدهم بود که سال گذشته در این شهرک آغاز شد.

وی ادامه داد: منطقه دارخوین زمانی خط مقدم جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شد و ذره ذره خاک این منطقه با جانفشانی رزمندگان آزاد شد.

اسلامی، دارخوین را قطعه‌ای از بهشت و قدمگاه شهدای والامقام دانست و گفت: غربی‌ها پس از انقلاب قرارداد احداث نیروگاه اتمی در این شهرک را لغو کردند ولی سال گذشته با اتکا به دانشمندان و توان داخلی احداث آن آغاز شد.

وی افزود: سرزمین ما با وجود ذخایر بی‌شمار، ثروت و استعدادی که دارد همواره مورد طمع دشمن بوده است.

معاون رییس‌جمهور با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است تا دوباره به ایران دست‌درازی کند، اظهارکرد: جنگ به پایان نرسیده بلکه شکل و ابزار آن تغییر یافته و جبهه آن گسترده و به تمام خانه‌ها رسیده است.

وی افزود: امروز هوشیاری، اقدامات به هنگام و امیدآفرینی برای دلسرد نشدن مردم بیشتر از هر زمان دیگری باید در دستور کار باشد و برای آن اهتمام بیشتری داشته باشیم.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب خودباوری برای احیای ارزش‌های اسلام و لبیک جوانان ایرانی به امام خمینی (ره) برای تحکیم ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.