×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مدیریت یکپارچه، وحدت و همدلی نیاز اکنون خوزستان است

 نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خوزستان با ذکر اینکه مجلس خبرگان یک‌ نقش حاکمیتی داشته که از طریق ان می توان به توسعه استانی کمک کرد گفت: مدیریت یکپارچه، وحدت و همدلی نیاز اکنون خوزستان برای توسعه است.

 آیت الله عباس کعبی نسب در نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اشراف مجلس خبرگان رهبری به مسائل داخلی و بین المللی اظهار کرد: در سال های اخیر از نقش حاکمیتی مجلس خبرگان برای توسعه استان خوزستان استفاده نکردیم در حالی که استان های دیگر از این ظرفیت بهره بردند.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری از طریق ارتباط با مقام معظم رهبری و دستگاه های گوناگون، باعث توسعه استان می شود افزود: ما در خوزستان به تقسیم کار و توزیع نقش بر اساس عقلانیت جمعی، مدیریت یکپارچه، وحدت و همدلی نیاز داریم تا بتوان مسائل کلان استان را حل کرد که متاسفانه به هر دلیلی، این اتفاق میسر نشده است.

آیت الله کعبی نسب ادامه داد: در استان جزیره ای عمل می شود در حالی که باید نظارت ها دقیق تر و بر اساس اهمیت مسائل، به کارها پرداخته شود مجلس خبرگان رهبری یک مجلس فعال، کارآمد و در خدمت نظام اسلامی بوده و همواره به دنبال بهبود سیستم و تحول ساختاری و محتوایی و حرکت به سمت پیشرفت است.

وی در خصوص موضوع انتقال آب از خوزستان به دیگر مناطق کشور بیان کرد: نگاه ما به موضوع آب، یک نگاه ملی بوده و مطالبه به حق مردم استان، مدیریت عادلانه آب است و باید عدالت استانی در نظر گرفته شود.

این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خوزستان گفت: بر اساس فتوای امام خمینی (ره) انتقال آب خوزستان به جاهای دیگر به گونه‌ای که این استان دچار مشکلات اکوسیستمی و زیست محیطی شود و زندگی مردم فلج شود، حرام شرعی است.

وی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات کلان اقتصادی کشور، فعال‌سازی بخش خصوصی و نه اقتصاد نظام سرمایه‌داری است افزود: سیاست‌های اصل ۴۴ به خوبی در کشور اجرایی نمی شود در مورد شرکت نیشکر هفت تپه نیز بارها اعتراض کردیم که با پیگیری‌های زیاد، این شرکت مجددا به دولت بازگشت.

ایت الله کعبی نسب در پایان گفت: مشکلات موجود در استان بسیار زیاد است لذا اگر دست به دست هم داد و از ظرفیت ملی خوزستان برای حل مشکلات کلان استان استفاده کنیم قطار پیشرفت و توسعه در استان حرکت خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.