×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پلیس از ‌مرز تا مرکز، آماده برگزاری انتخابات است

فرمانده انتظامی استان خوزستان با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، گفت: کارکنان پلیس از مرز تا مرکز، آماده برگزاری انتخابات هستند.

سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه در آستانه حساس‌ترین انتخابات کشور قرار داریم، اظهار کرد: پلیس آمادگی کامل و صددرصدی برای تامین امنیت انتخابات پیش رو را دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود؛ وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شود. قطعا حضور باشکوه مردم در انتخابات، امیدآفرین است و توطئه‌های دشمنان و طمع آن‌ها به کشور را از بین خواهد برد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی، یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت‌ناپذیر تلقی می‌کنند و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه وظیفه تامین امنیت انتخابات بر عهده پلیس است، خاطرنشان کرد: از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات استفاده خواهد شد.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: از همه هم استانی‌ها دعوت می‌کنیم مانند سال‌های قبل، پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کرده تا با حضور پرشکوه در پای صندوق رای، مجددا بیعت خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.