×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری آیین اختتامیه جزءخوانی و تجلیل از قاریان و فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان شرکت نیشکر هفت‌تپه با حضور مدیرعامل این شرکت

براساس این گزارش، حجت الاسلام فاضلی امام جماعت شرکت طی سخنانی به جایگاه قرآن کریم و تاثیر آن در زندگی انسان‌ها پرداخت و کتاب وحی را بهترین و کاملترین هدایت‌کننده برای جوامع بشری دانست.

مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در گفتگو با روابط عمومی این شرکت، ضمن تقدیر از بانیان این محفل نورانی در ماه مبارک رمضان، خدمت در مسیر قرآن را بالاترین توفیق و سعادت برای قاریان دانست.

وی در ادامه ضمن تاکید بر استمرار حمایت از فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در شرکت توسط مدیریت، افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در رشته‌های مختلف قرآنی از افراد مستعدی برخوردار است که باید به جامعه معرفی شوند.

گفتنی است، در پایان این برنامه معنوی با اهدای لوح تقدیر از قاریان جزءخوانی قرآن کریم در ماه پر خیر و برکت رمضان، تجلیل بعمل آورده شد.

همچنین از برخی فعالان و افرادی که بیشترین حضور را در این محفل نورانی طی یک ماه داشتند، تجلیل بعمل آمد.

روابط عمومی و پایگاه بسیج شرکت که متولی این برنامه بودند از حمایت‌های بی‌شائبه مدیرعامل محترم و قرآنی شرکت جناب آقای مهندس دورباشی‌زاده و نیز از زحمات و همکاری اعضای محترم کمیته فرهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر این محفل سراسر نور تشکر و قدردانی مینمایند.

photo10726482766

photo10726492658

photo10726526750

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.