×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تامین لباس کار برای نخستین بار جهت نیروهای پرتلاش فصلی/ خرید ۱۶۰ دستگاه کپسول آتش‌نشانی برای قسمت‌های مختلف شرکت

وی با اشاره به خرید و نصب کپسول‌های جدید آتش‌نشانی، اظهار داشت: صد دستگاه کپسول آتش‌نشانی در سال گذشته خریداری و جهت ساماندهی کارگاه‌ها، ادارات، مدارس و بخش‌های مختلف شرکت نصب شدند.

آصفی ادامه داد: در فاز دوم، ۶۰ دستگاه کپسول دیگر خریداری شد که در روزهای آینده جهت نصب در خودروهای سبک و سنگین شرکت استفاده خواهد شد.

وی به تعمیر اساسی دو کامیون آتش‌نشانی شرکت اشاره کرد و افزود: تبدیل مخزن ۲۸۰۰ لیتری به ۷۵۰۰ لیتری و تجهیز کامل کامیون آتش‌نشانی در یکی از کارگاه‌های تخصصی بازسازی کامیون آتش‌نشانی در اصفهان بنام شرکت پمپ اصفهان و نیز تعمیر پمپ کامیون دوم آ‌تش‌نشانی شرکت در یکی از شرکت‌های تخصصی نوسازی کامیون آتش‌نشانی در دزفول بنام شرکت آتش‌بس، از دیگر اقدامات حوزه آتش‌نشانی در سال گذشته بود.

مدیر Hse شرکت نیشکر هفت‌تپه درباره اقدامات مهم ایمنی صورت گرفته در جاده‌ها گفت: این شرکت بعلاوه لکه‌گیری جاده‌ها که به همت همکاران پرتلاش ما در حوزه امور زیربنایی صورت گرفت، اقدامات ایمنی مفیدی را انجام داد که موجب رضایت و تقدیر اهالی مناطق پیرامونی از شرکت شد و آن نیز موضوع مهم نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی بود.

آصفی در این باره اظهار داشت: ۸۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی در مسیر پل‌ها، زهکش‌ها و مسیرهای منتهی به شرکت نصب شد که این امر در روزهای آتی در فاز دوم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: سیصد عدد چراغ چشم‌گربه‌ای خریداری و نصب شدند؛ همچنین مقرر شد که سیصد عدد دیگر در روزهای آتی در مسیرها نصب شوند.

مدیر Hse شرکت نیشکر هفت‌تپه افزود: ده عدد چراغ چشمک‌زن راهنمایی و رانندگی تاکنون در مسیرها نصب شده است؛ همچنین نصب بنرهای هشدار دهنده از دیگر اقدامات مهم ایمنی در سال گذشته بود.

این مقام مسئول در حوزه ایمنی به خرید لباس کار برای کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با دستور مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس دورباشی‌زاده در سال گذشته در موضوع تامین لباس اقدامات بسیار خوبی انجام شد که تامین لباس کار برای نخستین بار جهت نیروهای پرتلاش فصلی از این قبیل اقدامات بود.

وی در ادامه تعداد لباس‌های خریداری شده را نزدیک به ۶ هزار دست لباس دانست که برای کارکنان حوزه کشاورزی هزار و ۶۵۰ دست لباس، حوزه صنعت ۷۱۰ دست لباس، نیروهای فصلی دو هزار و ۵۰۰ دست لباس و مابقی را برای نیروهای پشتیبانی و مدیریت‌های مستقل عنوان کرد.

مدیر Hse شرکت نیشکر هفت‌تپه در پایان به خط‌کشی جاده‌ها و بازسازی تابلوهای فرسوده در سال ۱۴۰۲ اشاره نمود و افزود: خط کشی و رنگ آمیزی جاده‌ها که به دستور مدیرعامل محترم انجام شد، یکی از اقدامات مهم حوزه ایمنی در سال گذشته بود که جهت حفظ سلامتی مردم و کارکنان شرکت اقدام شد؛ همچنین تعمیر و بازسازی تابلوهای فرسوده در مسیرها از دیگر اقدامات حوزه ایمنی در سالی که گذشت، بود.

گفتنی است، انجام بازدیدهای ایمنی روزانه در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، سرویس‌های ایاب و ذهاب و جاده‌های اصلی، تهیه لوازم حفاظت فردی متناسب با مشاغل از قبیل عینک، کمربند و … از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمنی شرکت نیشکر هفت‌تپه بشمار میرود.

لازم به ذکر است، برگزاری کلاس‌های آموزشی ترافیک و ایمنی برای مدیران و کارکنان با حضور سرهنگ نظری رئیس پلیس راه شمال خوزستان و نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی ایمنی و اطفاءحریق در سطح کارگاه‌ها، مدارس و بخش‌های مختلف شرکت از دیگر اقدامات حوزه ایمنی در سال ۱۴۰۲ بود.

 

photo_2024-03-25_10-10-08

photo_2024-03-25_10-10-06

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.