×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

هنر انقلابی در اندیشه و آثار شهید آوینی متبلور است

رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره به تبلور هنر انقلابی در اندیشه و آثار شهید آوینی گفت: شهید آوینی شخصیتی است که در راستای هنر انقلاب اسلامی، تلاش کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت را با روایت‌های هنری و تصویری زنده نگه دارد.

محمد شهباز گهرویی با بیان اینکه شهید آوینی با زبان هنر آثار ارزشمندی از ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تولید کرده است اظهار کرد: این شهید با تولید مجموعه روایت فتح، خدمت بزرگی به هنر انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه شهید آوینی در حوزه های سینما، فرهنگ، دفاع مقدس و ادبیات صاحب آثار ارزشمندی است گفت: امروز باید با جنگ نرم و ترکیبی تولید محتوای فرهنگی و رسانه ای به جنگ با دشمن رفت.

رئیس حوزه هنری خوزستان خاطر نشان کرد: امسال، برای نخستین بار درگاهی در نظر گرفته شده تا از طریق آن هنرمندان و هنردوستان بتوانند در انتخاب چهره هنر سال نقش‌آفرینی کنند.

شهباز گهرویی بابیان اینکه پس از مشخص شدن افراد برگزیده آرای مردمی و افراد برگزیده از نگاه داوران، هیات داوران چهره هنر انقلاب اسلامی را انتخاب می‌کنند افزود: در این نظرسنجی هر شرکت کننده می‌تواند از طریق ورود به درگاه مشخص شده، به سه چهره برگزیده هنر انقلاب و یک هسته هنری موثر انقلاب اسلامی رای دهد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در نظرسنجی از طریق لینک B۲n.ir/t۸۶۴۳۹ وارد درگاه انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی شوند.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.