×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توطئه‌های دشمنان را با وحدت و انسجام خنثی کنیم  ا

«امیر حمزه بیدادی» امروز (سه‌شنبه ۲۱ مرداد) در جمع فرماندهان یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب و معاونت‌های قرارگاه با تبریک ایام غدیر اظهار کرد: غدیر در فراز و نشیب‌هایی تاریخ اسلام یک نقطه عطف تلقی می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب با بیان اینکه اکمال و اتمام دین اسلام با ولایت است افزود: غدیر جایگاه امامت و ولایت را به همگان گوشزد می‌کند از این رو در دوران غیب امام عصر (عج) نیز باید از نائب برحق ایشان تبعیت و به تکلیف و وظایف خود در این راستا عمل کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: باید با وحدت و انسجام این توطئه‌ها را خنثی و بتوانیم از این دوران سخت عبور کنیم.

امیر بیدادی خطاب به فرماندهان یگان‌های تابعه ارتش تصریح کرد: امروز شرایط سختی در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، منطقه‌ای و اقتصادی است و از آنجا که همه ما جزئی از این جامعه و جریان هستیم و در رکاب ولایت لباس سربازی بر تن داریم باید درک بهتر و روشن‌تری از وضعیت امروز داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امروز دشمن در فضای مجازی هجمه زیادی بر علیه نظام اسلامی به راه‌ انداخته و با وجود همه مشکلاتی که در درون اجتماع خود دارد باز هم به دنبال این است که بگوید تفکر و راهی که نظام اسلامی و ملت ایران در پیش گرفته‌اند اشتباه است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب تاکید کرد: با توکل بر خدا همه توان خود را در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به کار می‌گیریم و راهی را که بنیانگذار جمهوری اسلامی جهت هدایت ملت ایران ترسیم کرده‌اند را ادامه می‌دهیم و به صاحب اصلی آن خواهیم رساند.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در خوزستان یاد آور شد: خوشبختانه شیب نزولی کرونا در خوزستان آغاز شده ولی باید توجه داشت که این وضعیت شکننده است و باید همچنان تا کشف واکسن و ایمن‌سازی جامعه، دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا مورد توجه قرار گیرد تا هر چه زودتر اهد ریشه‌کنی این ویروس باشیم.

شبستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.