×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دادستان جدید شهرستان بهبهان معرفی شد

با حضور معاون قضایی دادگستری خوزستان، دادستان جدید شهرستان بهبهان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام و المسلیمن عبدالحمید امانت بهبهانی در مراسم تودیع ومعارفه دادستان شهرستان بهبهان، بر رعایت شأن قضا در  نظام جمهوری  اسلامی ایران تأکید کرد.

وی گفت: قضاوت دراسلام جایگاه والایی دارد و قضات ضامن اقتدارنظام و قانون اساسی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی ادامه داد: توسعه پایدار در گروی امنیت پایدار است و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری  بارها بر آن تأکیدکرده اند.

وی تصریح کرد: دشمن با هدایت و راه اندازی شبکه های تلویزیونی ماهواره  ای و کانال های مختلف  در شبکه  اجتماعی مجازی تلگرام، نظام ارزشی، دینی  و خانوادگی ما را مورد هجمه قرار داده است و اگر می خواهیم شهرستان شهید پرور بهبهان، از آسیب های اجتماعی در امان بماند، باید همه دستگاه های این شهرستان برای این هدف تلاش کنند.

در ادامه این مراسم، امام جمعه و فرماندار این شهرستان سخنانی را در مورد ضرورت امر به معروف  و حفظ  امنیت عمومی شهرستان بهبهان مطرح کردند.

همچنین دادستان سابق این شهرستان گزارشی از عملکرد خود طی سال های اخیر و دادستان جدید  این  شهرستان نیز برنامه های آینده خود برای دادسرای بهبهان و تأمین امنیت این شهرستان را ارائه کرد.

در پایان این مراسم، از زحمات محمدی دادستان سابق  شهرستان بهبهان تقدیر و  روح ا… زندی به عنوان دادستان جدید این  شهرستان معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.