×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دو مدیر ارشد کمیته بحران پتروشیمی معارفه شدند

پنجمین جلسه مدیریت ارشد کمیته بحران و پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با معرفی اعضای جدید خود برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پنجمین جلسه ستاد فرماندهی ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این منطقه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی بندرامام و فجر و اعضای کارگروه تخصصی HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه برگزار و طی آن جانشینان اول و دوم این ستاد معرفی شدند.
براساس مصوبات پیشین این ستاد، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به عنوان فرمانده و مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی بندرامام و فجر به عنوان جانشینان اول و دوم فرماندهی ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه می‌باشند.
همچنین در این جلسه، ضمن تشریح فرایند اجرایی فرماندهی ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه و ارائه گزارش اقدامات انجام شده تاکنون، مقرر گردید، توجهات لازم در زمینه ذخیره سازی تولیدات شرکتهای پتروشیمی و رعایت استانداردهای لازم مد نظر در این خصوص قرار گیرد.
شناسایی فرایندهای عملیاتی شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه و تدوین برنامه اجرایی برای بالابردن ایمنی فرایند و اجرای برنامه های توانمند سازی و تیم سازی در حوزه HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بخش CMT و ICS در سطح منطقه از شاخص ترین اقدامات این ستاد بوده است که تداوم آن مورد تاکید قرار گرفت.
تدوین طرح جامع واکنش در شرایط اضطراری با مشارکت مراکز علمی و تخصصی، رصد شکل گیری تیم های عملیاتی مقابله با حوادث در شرکتهای منطقه و تشکیل شبکه های تخصصی فرماندهی حادثه جهت ارتقا دانش و هماهنگی شرکتها و لزوم آزمایش دوره ای تجهیزات عملیاتی مقابله با حوادث از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.