×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اجرای عملیات بهسازی ۳۱ روستای دشت آزادگان

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن خوزستان مهندس شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن طی سفری ذو روزه به استان خوزستان به همراه مهندس انصاریان مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان از پروژ ه های طرح هادی روستایی شهرستانهای آبادان و دشت آزادگان بازدید نمودند.

در این بازدید مهندس انصاریان مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان گزارشی از روند بهسازی روستاها ارائه نمود و افزود :حدود ۳۱ روستای دشت آزادگان از محل اعتبارات نفتبهسازی شده و یا در حال بهسازی می باشند و طرح هادی روستاهای بخش مرکزی و اروند کنار  آبادان از محل اعتبارات تفاهنامه بنیاد مسکن و سازمان منطقه آزاد اروند نیز در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: در روستاهای مورد بازدیدعملیات زیر سازی و آسفالت معابر، جوی و جدول و پیاده روسازی انجام می گردد.

در ادامه مهندس شاملو ضمن بازدید از روستاها با روستائیان دیدار و گفتگو نمود و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده و تفاهنامه های همکاری منعقد شده بنیاد مسکن در راستای بهسازی روستاها با تمام توان به فعالیتها خود ادامه خواهد داد و باقی روستاها نیز از طرح هادی برخوردار خواهند شد.

این بازدید شامل روستاهای آلبوصیاد، جلیزی حنظله ، سید عامر و مالکیه سفلی شهرستان دشت آزادگان و روستاهای فیاضیه، سیحان ، مچری و ابو صدرین از بخش مرکزی و اروند کنار آبادان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.