×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اجرای ۷۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی شوشتر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پروژه هایی صنعتی مانند احداث شبکه دفع و تصفیه فاضلاب، توسعه گازرسانی، توسعه برق و غیره با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی شماره ۱ و شماره ۲ شوشتر در حال اجرا هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، ” اخلاق محمدیان ”  در نشست با صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی شوشتر که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد اظهار کرد:  اکثرامکانات زیرساختی مورد نیاز شهرک صنعتی شماره ۱ شوشتر که مساحتی ۵۰ هکتاری دارد تکمیل می باشد و تاکنون ۱۰۷ قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک منعقد شده است که از این تعداد ۶۱ واحد به بهره برداری رسیده و حدوداً ۳۰ واحد بهره بردارِ فعال در این شهرک داریم.

وی یادآور شد: پروژه احداث تصفیه خانه و شبکه فاضلاب نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره ۱ شوشتر در حال اجرا است و پیش بینی می شود تا اوایل سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

محمدیان همچنین اعلام کرد: در شهرک صنعتی شماره ۲ شوشتر نیز پروژه توسعه شبکه برق، گاز، فاضلاب، احداث سردرب، توسعه فضای سبز و غیره با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

در ادامه این نشست، ” حسین پنبه دانه پور ” فرماندار شوشتر بر لزوم حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان بعنوان کارآفرینان و عاملان توسعه اشتغال و تولید تأکید کرد و گفت: در راستای رفع موانع و تسهیل شرایط تولید آمادگی همکاری با صنعتگران شوشتر را داریم.

در این نشست صنعتگران به بیان مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.