×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

از شنیدن پیشرفت های بهداشت و درمان شوشتر به وجد آمدم

نماینده معزز ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: از شنیدن پیشرفت های بهداشت و درمان شوشتر به وجد آمدم و شوشتر در حوزه سلامت در استان و در کشور پیشتاز بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر، حضرت آیت الله موسوی جزایری افزود: این پرش و جهشی که در حوزه سلامت شوشتر اتفاق افتاده و وزیر محترم بهداشت هم بر آن اذعان داشته اند جای خوشحالی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: ساخت بیمارستان محلی شعیبیه کار بسیار بزرگی بوده و در این سال ها در منطقه شعیبیه فعالیت های مثبت زیادی اتفاق افتاده است که ساخت حوزه علمیه و مساجد نیز از آن دسته است و بزودی با حضور در شعیبیه از امکانات بهداشتی درمانی و دیگر پروژه های عمرانی بازدید خواهم کرد.

حضرت آیت الله موسوی جزایری همچنین گفت: یکی از اصلی ترین شکایت های مردم منطقه شعیبیه همین کمبود شدید امکانات بهداشتی درمانی بود که خوشبختانه با همت مسئولین عزیز و رئیس محترم دانشکده علوم پزشکی با ساخت بیمارستان در گوریه و مرکز جامع سلامت در ابوعظام و خانه ها و مراکز بهداشت تا حدود زیادی این مشکلات مرتفع گردیده است و بزودی در سفری از این مراکز بازدید خواهم کرد.

وی در پایان گفت: مطالبات دانشکده علوم پزشکی شوشتر را همراه با نماینده محترم، آقای گیلانی و دیگر مسئولان کشوری پیگیری خواهم کرد و در دستور کار قرار خواهم داد تا ان شاالله بتوانیم به توسعه هر چه بیشتر حوزه بهداشت و درمان شوشتر کمک کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.