×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری جلسه مدیران شعب بنیاد مسکن خوزستان با حضور معاون پشتیبانی و هماهنگی استانها

با حضور مهندس درفشی معاون پشتیبانی و هماهنگی استانها، خزاعی مدیرکل اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن، مهندس انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان، مدیران شعب استان و تعدادی از کارشناسان بنیاد مسکن جلسه ارزیابی عملکرد شعب در رابطه با درآمد و هزینه ها برگزار گردید.
مهندس درفشی هدف از برگزاری این جلسه را ررسی عملکرد و تکالیف بودجه ای، اولویت ها و اعتبارات بنیاد مسکن خوزستان عنوان نمود.
وی افزود: در این نشست بررسی عملکرد اجرایی ، تکالیف بودجه ، اولویت ها و اعتبارات جذب شده، حسابرسی و پیشرفت پروژه های عمرانی در مناطق روستایی خوزستان، کنترل های لازم در مورد آیین نامه ها و مقررات بودجه با حضور مدیران و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و خوزستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن در ارزیابی این نشست گفت: عملکرد بنیاد مسکن خوزستان در مجموع خوب ارزیابی شده است و امید است اعتبارات پروژه هایی که به صورت مشترک در روستاهای محدوده منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) در حال اجرا است جذب شود و روستاهای این منطقه از امکانات بهتری برخوردار شوند.
در این جلسه همچنین خزاعی مدیرکل اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن توضیحاتی را در خصوص آیین نامه های اداری و نیروی انسانی و همچنین ارزیابی مدیران و معاونین با متدهای جدید ارائه نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.