×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مراسم معارفه مدیرامور فنی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، و روسای ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون، مراسم معارفه مدیرامور فنی این شرکت برگزار شد.

 در این مراسم مهندس صادق فتح الهی به عنوان مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب معرفی و از زحمات و تلاش های مهندس سیدمحمود نصرتی سرپرست قبلی این مدیریت تقدیر و تشکر شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این مراسم، مدیریت امور فنی را یکی از بخش های کلیدی شرکت برشمرد و بر همکاری همه مدیریت ها و ادارات ستادی و شرکت های تابع با این مدیریت تاکید کرد.

مهندس احمد محمدی یکی از مسئولیت های خطیر مدیریت امور فنی را اجرای طرح توسعه ۲۸ مخزن برشمرد و اظهار داشت: اجرای این طرح علاوه بر تقویت مناطق نفت خیز جنوب باعث تقویت پیمانکاران بخش خصوصی فعال در حوزه نفت و گاز می شود.

وی گفت: تاکنون ۶ بسته قراردادی این طرح آماده اجرا شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال جاری نیز ۷ تا ۸ بسته دیگر آماده خواهد شد.

مهندس محمدی با تقدیر از زحمات مهندس نصرتی سرپرست سابق مدیریت امور فنی در مدت تصدی این مسئولیت برای وی در مسئولیت معاونت مهندسی نفت، آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین به سوابق مهندس فتح الهی مدیر جدید امور فنی اشاره و اظهار کرد: وی از نیروهای توانمند مدیریت امور فنی است که مسئولیت ازدیاد برداشت اداره ارزیابی مخازن را عهده دار بوده و در ۳ سال اخیر در حوزه قراردادهای بالادستی نقش محوری داشته است.

در این مراسم مهندس نصرتی از همراهی مجموعه مناطق نفت خیز جنوب در مدت فعالیت خود قدردانی کرد و مهندس فتح الهی نیز به بیان اهم برنامه های خود در مسئولیت جدید پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.