×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ظرفیت سرمایه‌گذاری در خوزستان مورد استفاده قرار نگرفته است

 مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: شرایط سرمایه گذاری یکی از ظرفیت های بالقوه خوزستان است ولی نتوانستیم از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

 محسن کاویانی  مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان با وجود همه شرایط مختلف آن از جمله آلایندگی و ریزگرد، کشش و جذبه ای دارد که هرکسی با رفتن دوباره علاقمند بازگشت به این استان است.

وی افزود: خوزستان استان ممتازی از حیث شرایط خدادادی مثل نفت، گاز، فولاد، پتروشیمی و غیره است و کمتر استانی چنین شرایطی را دارد؛ می طلبد که در این شرایط خاص از ظرفیت های بالقوه به نحو احسن بهره مند و بخشی از آنها را بالفعل کنیم.

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: در طول دوران مختلف جنگ و شرایط بازسازی در خوزستان همه دست به دست هم داد که شرایط خوبی در استان به وجود آید. در حالی بیشتر نقاط خوزستان نسبت به سایر استان ها برخوردار نیستند  که این استان درآمدهای بالایی هم نسبت به دیگر استان های کشور دارد.

کاویانی بیان کرد: شرایط سرمایه گذاری یکی از ظرفیت های بالقوه خوزستان است ولی نتوانستیم از آن به نحو احسن استفاده کنیم؛ بخشی از این وضعیت به حساسیت های بالای مدیران استانی مربوط می شود که صدور مجوزهای سرمایه گذاری بعضا تا بیش از سه ماه زمان می برد.

وی گفت: امیدوار هستیم که بتوانیم بخشی از سرمایه گذاری را تسهیل کنیم؛ نیازی به طولانی شدن صدور مجوز و کند بودن فرآیندها نیست و برای این هدف نباید همه کارها را مستقیم از تهران پیگیری کرد.

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی خوزستان با تأکید بر اینکه باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز نفیس و دستباف پهن کرد، گفت: استان خوزستان ظرفیت پهن کردن این فرش را دارد و باید شرایط را برای سرمایه گذاری در این استان تسهیل کرد.

در پایان این جلسه از زحمات مسعود صدری تقدیر و محسن کاویانی به عنوان  مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان معرفی شد.

مـهـر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.