×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اختصاص دستگاههای پمپاژ سبک و سنگین شرکت ملی حفاری ایران برای جمع آوری روان آب های اهواز

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص چهار دستگاه پمپاژ سنگین (پمپ تراک) و ۲۰ دستگاه پمپ های سبک ( پمپ های رودخانه ای) برای جمع آوری روان آب ها در سطح کلانشهر اهواز و شهرستان کوت عبدالله خبر داد.

فرشید قاسمی با اشاره به پیامدهای ناشی از بارندگی های سیل آسای اخیر در سطح استان خوزستان و بالا آمدن آب رودخانه های کارون، دز و کرخه، گفت: حسب دستور مدیرعامل، ناوگان خدمات فنی شرکت از نخستین روز در حالت آماده باش درآمد.

وی افزود: در این ارتباط چهار دستگاه پمپ تراک آماده ارائه خدمات گردید که یک دستگاه آن به اضافه سه دستگاه پمپ سبک در موقعیت ایستگاه مرکزی برق شمال غرب اهواز استقرار و با جمع آوری به موقع آب های سطحی نقش موثری در پیشگیری از ورود آب به تجهیزات ایستگاه و مانع قطعی برق شبکه گردید.

قاسمی اظهار کرد: دومین دستگاه به همراه یک دستگاه پمپ رودخانه ای در نزدیکی بیمارستان گلستان اهواز مستقر و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بشکه از روان آب ها که وارد شبکه فاضلاب شهری شده بود را تخلیه و به رودخانه برگشت داده است.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: پمپ تراک سوم نیز در منطقه شرق کارون در کوت عبدالله استقرار و تا به حال ۱۰ هزار بشکه آب را جمع آوری و به رودخانه پمپاژ کرده است.

وی افزود: در زمان حاضر دو دستگاه پمپ تراک در ساختمان مرکزی و همچنین کارگاه یک آماده بکار تا در صورت نیاز، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایند.
قاسمی اظهار کرد: در همین حال ۲۰ دستگاه پمپ های سبک موسوم به کف کش یا رودخانه ای تدارک دیده شده که چهار دستگاه آن در مناطق مختلف اهواز به کارگیری و ۱۶ دستگاه برای کاربست در مواقع لزوم در حالت آماده به کار می باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.