×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جلسه مشترک معاون فرهنگی اجتماعی  شهرداری اهواز با مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور

 احمد سراج معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از یک نشست مشترک با موضوع سیل زدگان استان خوزستان و نیز تعاملات هرچه بیشتر میان معاونت و سازمان با مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

احمد سراج در این خصوص  عنوان کرد: در جلسه مشترک با مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور ابتدا نحوه کمک رسانی به سیل زدگان استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و  مقرر شد معاونت اقلام ضروری را به سازمان بهزیستی اعلام نماید.

وی افزود: در ادامه گزارش کاملی از فعالیت های معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز در خصوص پیاده سازی و اجرای طرح با موضوعیت آسیب دیدگان اجتماعی ارائه شد. از جمله فعالیت در خصوص بحث های آموزشی و فرهنگ سازی در حوزه های اجتماعی با محوریت خانواده های بی سرپرست منعکس شد.

معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به طرح مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور اشاره و توضیح داد: با توجه به برنامه های موفق معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری مقرر شد با همکاری سازمان بهزیستی کشور برخی کارها به عنوان پایلوت در حوزه کودکان در اهواز پیاده سازی و اجرا شود.

سراج هم چنین به همکاری مناسب سازمان بهزیستی با معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی در حوزه جمع آوری کودکان کار و معتادین در سال ۹۷ اشاره کرد و عنوان داشت: در سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی استان بیش از ۱۶۰ کودک کار و هم چنین در حدود۱۱۰۰ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شده است.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، آقای آسیما مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، ضمن برشماری اهمیت هرچه بیشتر فعالیت ها در حوزه های مختلف اجتماعی، فعالیت معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز را در زمینه جمع آوری کودکان کار و معتادین متجاهر قابل قبول ارزیابی کرده و خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر در این زمینه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.