×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پزشکان تحت پوشش به ساکنان مناطق سیلزده خدمات اورژانسی و آموزش های بهداشتی می دهند

سرپرست فوریت های پزشکی مدیریت اچ اس ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: پزشکان تحت پوشش این شرکت که در مناطق عملیاتی در معرض سیلاب استقرار دارند به ساکنان روستاهای نزدیک خدمات اورژانسی و آموزش های بهداشتی ارائه می دهند.

پریسا قاسمی در تشریح فعالیت های این بخش در جریان سیلاب های اخیر در مناطقی از استان خوزستان، افزود: در پی اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان و دستور مدیرعامل از نخستین روز بروز سیلاب و احتمال پیامدهای آن، سه دستگاه آمبولانس به همراه هشت نفر تکنیسین مجرب شرکت برای خدمات رسانی در اختیار این ستاد قرار گرفتند.

وی با اشاره به تخصیص مقادیری اقلام دارویی مربوط به فوریت های پزشکی، اظهار کرد: همچنین آمبولانس های این شرکت به مناطق الهایی، اسماعیلیه و عین دو اعزام تا خدمات مورد نیاز را ارائه نمایند.

قاسمی با بیان اینکه پزشکان مستقر در درمانگاه های مناطق عملیاتی این شرکت در استان خوزستان نیز ویزیت بیماران مناطق روستایی همجوار را در دستور کار قرار دادند، گفت: در همین حال آمبولانس های اختصاصی دکل ها در این منطقه آماده امداد رسانی به ساکنان روستاهای اطراف می باشند.

سرپرست فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: پایگاه مقاومت بسیج شرکت با هماهنگی این بخش اعزام پزشکان داوطلب را حسب نیاز به مناطق سیلزده در دستور کار دارد.

وی اظهار کرد: همسو با آماده باش مدیریت های خدمات، پشتیبانی و اچ اس ئی در ستاد فوریت های پزشکی شرکت ،کشیک ۲۴ ساعته برقرار تا در شرایط لازم نسبت به هماهنگی با واحدهای فوریت های پزشکی کلانشهر اهواز اقدام گردد.

قاسمی گفت: در زمان حاضر کادر پزشکی در مناطقی که در معرض آسیب های ناشی از تبعات روان آب ها قرار گرفتند آموزش های ضروری بهداشتی خاصه در زمینه پیشگیری از بیماری های واگیر دار را ارائه می نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.