×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

یکی از شریف ترین اصناف ما در استان خوزستان صنف مطبوعات و رسانه هستند

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نشست مطبوعاتی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان گفت : یکی از شریف ترین اصناف ما در استان خوزستان صنف مطبوعات و رسانه هستند.

دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نشست مطبوعاتی معاون مطبوعاتی به همراه مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که دوشنبه ٢ اردیبهشت ماه در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار گردید،اظهار داشت : بدون هیچ مداهنه ای باید گفت یکی از شریف ترین اصناف ما در استان خوزستان صنف مطبوعات و رسانه ی استان هستند که علی رغم مشکلات و کاستی هایی که با آنها روبرو هستند یک لحظه از رسالت خطیر خود دست برنداشته اند .

محمد جوروند افزود : اصحاب رسانه در استان خوزستان  از یک نجابت و یک شرافت مندی در قلم خود برخوردار می باشند که همواره شایسته تقدیر و ستایش هستند و همراهی آنها با نظام ،مردم و دولت مثال زدنی است ، البته در جای خودش منتقدین منصفی نیز هستند که خیلی ملاحظه نمی کنند و گاها با قلم تند خود آنچه که به نفع نظام و مردم می باشد را مطالبه می نمایند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت : حضور عده ی کثیری از این عزیزان در انعکاس اخبار اکثر اتفاقات و بحران ها و وقایع مختلف استان تاثیر گذار بوده است .  مانند حادثه تروریستی ٣١ شهریور در اهواز که حاصل عملکرد و حضور همین خبرنگاران و رسانه ها بود که به ماندگاری این واقعه کمک کرد ،که بنده از یکایک این بزرگواران تشکر و قدردانی می کنم .

وی با اشاره به وضعیت سیلاب اخیر دراستان افزودند : اکثر خبرنگاران و اصحاب رسانه ی استان علاوه بر حضور کامل در این اتفاق جهت پوشش لحظه به لحظه ای و اطلاع رسانی به مردم ، خود نیز در کنار مردم سیل زده حضور داشته و نسبت به امداد رسانی و یاری رساندن به هم استانی های خود از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند .

جوروند در ادامه افزود : امیدواریم با حضور ارزشمند معاون مطبوعاتی و همچنین مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم اقدامات شایسته ای را در جهت رفع مشکلاتی که اصحاب رسانه ی استان با آن روبرو و درگیر هستند ، به عمل آوریم .

جوروند در پایان از نگاه ویژه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت اختصاص یارانه ویژه به مطبوعات خوزستان صمیمانه قدردانی کرد و افزود : امید است که این نگاه ویژه تر باشد و هرچه سریعتر محقق شود . زیرا با توجه به این اوضاع این کمک ها قطعا منشاء اثر و تاثیرات خوبی خواهد شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.