×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم بازنگری در نحوه اداره دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس، با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده از مسئولان مربوطه خواست تا روند فعالیت این مرکز را مورد بازنگری قرار دهند.

هدایت‌الله خادمی با بیان اینکه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان نیازمند بازنگری است در بیان دلایل آن، گفت: اغلب دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه تنها دارای مدرک تخصصی بوده اما از دانش کافی برخوردار نیستند، چرا که این دانشگاه تنها با این بهانه که اگر دانشجویانش نمره کافی کسب نکنند از ادامه تحصیل در این واحد انصراف می‌دهند بدون قاعده به آنها ارفاق می‌کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برخی دانشجویان این دانشگاه برای کسب نمره قبولی برای تمام واحدهای درسی خود به ما هم مراجعه می‌کنند و زمانی که به آنها می‌گوییم چرا با این روش برای کسب نمره اقدام می‌کنند با این پاسخ مواجه می‌شویم که ما تنها برای اخذ مدرک این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: هم‌اکنون نحوه اداره دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و هر چه جلوتر می‌رویم وضع آن بدتر نیز می شود، چرا که اغلب فارغ‌التحصیلان این دانشگاه از علم کافی برخوردار نبوده، کما اینکه دانشجویانی در مقطع تحصیلات تکمیلی این مرکز مشاهده کردم که یک نامه اداری مملو از غلط املایی را تنظیم کرده بودند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر این روش تداوم یابد، نتیجه اقدامات آنها فارغ‌التحصیلی دانشجویانی با مدرک دکترا می‌شود که هیچ اشرافی بر رشته‌ای که قرار است در آن متخصص باشند، ندارند، به همین دلیل تنها امکانات کشور را به هدر می‌دهند.

خانه ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.