×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر استاندار خوزستان از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر بعنوان روابط عمومی برتر استان

در مراسمی بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی استاندار خوزستان با اهدا لوح سپاس به مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بعنوان روابط عمومی برتر در سطح استان تقدیرکرد.

بنابه گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر دکترغلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ای که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های ادارات و دستگاههای اجرایی استان برگزار گردید، با اهدا لوح تقدیر از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر بعنوان روابط عمومی برتر در استان قدردانی نمود.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در دنیای امروز که ارتباطات و اطلاع‌رسانی نقش اساسی و حیاتی را در توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند، روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها می‌باشد.
در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی می‌باشد و ارتباط سازنده و موثر بین مردم و مسئولین با استفاده از قابلیت‌های هنرمندانه روابط عمومی میسر می‌شود، هنر مردم داری و آگاهی‌بخشی و امید به جامعه زمینه‌ساز همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولین و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است.
اینجانب ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، از زحمات بی‌شائبه و صادقانه شما سپاسگزاری می‌نمایم، امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، تعهد، تخصص و پشتکار در مسیر پرافتخار آگاهی‌رسانی و اعتمادسازی و خدمت به جامعه بیش از گذشته موفق باشید.
غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.