×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بهره‌برداری از بیمارستان جدید آیت‌اله طالقانی آبادان تا پایان سال

استاندار خوزستان از احتمال افتتاح بیمارستان جدید آیت‌اله طالقانی آبادان تا پایان سال خبر داد.

دکتر غلامرضا شریعتی در بازدید از بیمارستان جدید آیت‌اله طالقانی آبادان اظهار کرد: این بیمارستان با کمک و مساعدت بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و شرکت‌های وابسته ساخته می‌شود و تا به امروز امروز ۹۰درصد پیشرفت داشته است.

وی اضافه کرد: بیمارستان یادشده با آخرین استانداردها و به صورت کاملا آموزشی ساخته شده است و هدیه بسیار خوبی از بنیاد مستضعفان به مردم آبادان و خرمشهر است.

استاندار خوزستان ادامه داد: تامین انشعابات و تجهیز آن با دولت است که امیدوار هستیم  تا پایان سال بتوانیم شاهد افتتاح بیمارستان جدید آیت‌اله طالقانی آبادان باشیم.

وی با بیان اینکه تجهیز بیمارستان مذکور در مذاکره با وزارت بهداشت پیگیری می‌شود، افزود: هماهنگی در خصوص رفع کمبودهای آن با منطقه آزاد اروند و فرماندار محترم صورت گرفته است و امیدوار هستیم که تا چند ماه آینده بنیاد مستضعفان ۱۰درصد باقیمانده را نیز تکمیل نماید.

در ادامه این بازدید دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز اظهار کرد: این بیمارستان یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی است که تقریبا تمام نیازهای آموزشی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان را برطرف می‌کند.

وی اضافه کرد: بیمارستان جدید آیت‌اله طالقانی آبادان با ۲۴۲ تختخواب، بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی‌ای مثل خون، سرطان، کودکان، عفونی و خیلی از بخش‌های دیگر را در خود جای خواهد داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: طبق قولی که داده شده امیدوار هستیم که پروژه تا پایان سال تکمیل خواهد شد و قسمت اعظم تجهیزات از وزارت بهداشت تهیه شده که بعد از تکمیل بیمارستان، تعبیه و راه‌اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: مشکل اصلی فعلی ما در خصوص این بیمارستان در حال حاضر بحث انشعابات آن است که امیدوار هستیم آن نیز بعد از دستور ویژه استاندار محترم مرتفع شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.