×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

حفاظت از سلامت نیروی انسانی از اولویت های مهم این سازمان است

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان از تداوم خدمات رسانی به مشترکین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا، خبر داد.

مهندس عبداله ابول پور، ضمن اشاره به اهمیت اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، حفاظت از سلامت نیروی انسانی از اولویت های این سازمان است که با رعایت این پروتکل‌ها و عمل به قوانین ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران می توان به این مهم دست یافت و کوتاهی در این امر، لطمه به نیروی انسانی و در نتیجه پایداری خدمات رسانی مداوم به مشترکین را با مشکل جدی روبرو خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: اجرایی کردن دقیق برنامه‌هایی مانند میز خدمت، دورکاری، سیستم کار چرخشی، نظارت بیشتر بر دفاتر پیشخوان دولت و تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی برای محل‌ کار از اقدامات مهم در مقابله با این بیماری مهلک و افزایش توان مواجهه با آسیب‌های ناشی از شیوع گسترده این ویروس است.

ابول پور همچنین تصریح کرد: رعایت دقیق مفاد دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط رؤسای ادارات، واحدHSE و منابع انسانی به طور دقیق رصد و اجرایی شود.

وی در پایان، ضمن بیان این مطلب که تنها راه عبور از بحران کرونا همدلی و همکاری جمعی بین مردم و مسئولین دانست و افزود: هر یک از ما باید حفظ سلامت هموطنان را به عنوان یک وظیفه اخلاقی، شرعی و انسانی در نظر داشته باشیم تا بتوانیم به هدف اصلی خود که عبور از بحران کرونا می باشد، دست یابیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.